Toon posts:

Google Earth donker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allemaal,

Sinds vanmorgen is mijn Google earth harstikke donker

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkcwwoppcwkmw-donkereaarde.jpg

Weet iemand hoe ik dit weer licht kan krijgen?

Alvast bedankt:)

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-07 12:44

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:50:
Goedemorgen allemaal,

Sinds vanmorgen is mijn Google earth harstikke donker

[afbeelding]

Weet iemand hoe ik dit weer licht kan krijgen?

Alvast bedankt:)
[hk reply]
Modbreak:doe dus maar niet
[/ hk reply]

ontopic, probeer eens te reinstallen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 16-09-2007 12:09 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
offtopic:
De zon was nog niet op.

Maargoed, is dit enkel in Google earth, of ook in andere 3D-applicaties en/of films? Controleer je videodrivers eens, en de brightness bij de instellingen van Google Earth. Ook zou een 'default settings' of een reinstall geen kwaad kunnen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het zou wel gewaardeerd worden als je in het vervolg, wanneer je een topic start, Policy: Alle regels die op het forum gelden in je achterhoofd houdt; dat zou in dit geval inhouden dat je zelf al even op onderzoek uitging en ons verteld of je dit in andere applicaties ook hebt; welke videokaart en drivers je hebt en of je toevallig een van beiden recent hebt geupgrade? Het wordt niet echt gewaardeerd als wij die info uit je moeten trekken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:15
Check inderdaad je videokaartdrivers, en heb je dit met andere programma's ook? Het kan trouwens ook een 'leuke' feature van Google Earth zijn, dat hij laat zien of de zon al op is :P Kijk daar ook even naar, in de opties van Google Earth.

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:34
Maf, heb exact hetzelfde probleem.

Vid drivers en dergelijken is het allemaal niet, omdat het voorheen goed gewerkt heeft.
(niks aan veranderd)

Lees overal stukjes over proxy problemen en firewall zut, kan het haast ook niet zijn omdat de 'earth-view' het wel doet. Sterren en dergelijke zie je wel gewoon goed. (streamt ook om nieuwe content te downloaden.)

Edit:
een optie in google earth lijkt stug omdat de hele applicatie gewoon niet werkt. Het is niet alleen iets visueels.
Herinstall heb ik net even geprobeerd geen verschil.
Java opnieuw installed, geen verschil.

Edit 2:

Opgelost, toch de proxy. Schijnt dat die vorige week was aangepast op de desbetreffende pc.

Edit 3:
Misschien toch niet opgelost, admin kan google earth wel gewoon draaien, lijkt weer meer op een rechten probleem dan. 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door sarcast op 26-10-2007 12:00 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Pagina: 1