[hk reply][/ hk reply]Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:50:
Goedemorgen allemaal,
Sinds vanmorgen is mijn Google earth harstikke donker
[afbeelding]
Weet iemand hoe ik dit weer licht kan krijgen?
Alvast bedankt:)
ontopic, probeer eens te reinstallen ?
[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 16-09-2007 12:09 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
De zon was nog niet op.
Maargoed, is dit enkel in Google earth, of ook in andere 3D-applicaties en/of films? Controleer je videodrivers eens, en de brightness bij de instellingen van Google Earth. Ook zou een 'default settings' of een reinstall geen kwaad kunnen.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Vid drivers en dergelijken is het allemaal niet, omdat het voorheen goed gewerkt heeft.
(niks aan veranderd)
Lees overal stukjes over proxy problemen en firewall zut, kan het haast ook niet zijn omdat de 'earth-view' het wel doet. Sterren en dergelijke zie je wel gewoon goed. (streamt ook om nieuwe content te downloaden.)
Edit:
een optie in google earth lijkt stug omdat de hele applicatie gewoon niet werkt. Het is niet alleen iets visueels.
Herinstall heb ik net even geprobeerd geen verschil.
Java opnieuw installed, geen verschil.
Edit 2:
Opgelost, toch de proxy. Schijnt dat die vorige week was aangepast op de desbetreffende pc.
Edit 3:
Misschien toch niet opgelost, admin kan google earth wel gewoon draaien, lijkt weer meer op een rechten probleem dan.
[ Voor 39% gewijzigd door sarcast op 26-10-2007 12:00 ]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."