[Xbox360] Vreemde vastloper van power supply

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 17:38

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Ik heb net een Xbox 360 Premium gekocht met Gears of War erbij, meteen ook een extra controller en NFS Carbon erbij gehaald. Alles ingeplugd, lekker gegamed, leuke spellen... maar ik heb een vreemd probleem. De voeding, dat aparte blok met het groen/oranje/rode lampje erop, slaat op willekeurige momenten eruit en geeft dan rood licht. De 360 stopt er dan meteen mee, totdat ik de voeding los heb gehaald en opnieuw inplug in de muur. Dan wordt het lampje geel en kan ik de 360 weer aanzetten. Zou mss niet zo erg zijn als het sporadisch eens in de zoveel tijd gebeurde, maar het gebeurt dus op willekeurige momenten, meerdere keren per uur. Gegoogled en op de site van MS gekeken, maar ik kan er weinig over vinden. Zoeken op rode lichtjes en power supplies levert eigenlijk alleen hits op over de ring of death, weinig op de situatie die ik heb. Al gepoogd de power supply op een open doos te zetten zodat ie maximaal kan koelen, etc, maar ik heb niet het idee dat het om oververhitting gaat. Soms kan ie namelijk ook een uur of 2 zonder problemen aan zijn, soms gaat ie na 10 minuten al uit.

Ik heb 'm direct in de muur geplugd, geen bliksembeschermers of slechte stekkerdozen. Heeft iemand een idee waar ik mee te maken zou kunnen hebben of ben ik gedoemd om na m'n eerste dag een 360 bezitten al naar MS te moeten bellen om 'm terug te laten sturen?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~