C&C Generals Zero Hour online probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 750 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• roedi06
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10 22:15
Hey Tweakers,

Sinds dit weekend ben ik in het bezit van The First Decade! supergaaf! Vanmiddag heb ik online gespeeld zonder problemen. Als ik nu weer via multiplayer - online inlog, kan ik wel inloggen, maar in het scherm waar je normaal 'Custom Match' kan aanklikken, om vervogens in de lobby te komen, is deze button nu niet meer aan te klikken... Ik kan nu dus niet meer online spelen.

Heeft iemand hier ervaring mee of ook hetzelfde probleem gehad? Ik kan het met de search niet vinden..
Alvast bedankt!

P.S. ook hier gepost, omdat ik m eerst in een verkeerd topic had gepost..

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Gebruik je toevallig een crack? Dat wil nog wel eens kuren geven. Verder zou ik even in het optiemenu kijken of het netwerk ip goed staat ingesteld.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• roedi06
hayate666 schreef op zondag 16 september 2007 @ 02:25:
Gebruik je toevallig een crack? Dat wil nog wel eens kuren geven. Verder zou ik even in het optiemenu kijken of het netwerk ip goed staat ingesteld.
Nee, ik gebruik geen crack. Gewoon de originele DVD in de speler en spelen maar. Het meest gekke is, dat het eerder nog wel werkte, maar zomaar ineens is ie onspeelbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door roedi06 op 06-10-2008 02:15 ]

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Heb je wel alle patches geinstalleerd?

• roedi06
Ilya schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:26:
Heb je wel alle patches geinstalleerd?
Ik heb even gecheckt.. ik heb de laatste versie van Zero Hour.. dus ook daar ligt het niet aan. Ik begrijp er niets van, hopelijk kan iemand me hier helpen!

[ Voor 39% gewijzigd door roedi06 op 16-09-2007 11:59 ]

Verwijderd

hey. ik heb dit probleem ok :S. Ik heb het gisteren zelfs nog gespeeld. en nu opeens niet meer. A.U,B iemand help ons.! ik ben verslaafd aan dit spel :S..

Alvast bedankt.

• fragfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 19:12
Ik heb ook problemen met connecten. Ik denk dat er een serverprobleem is bij EA.

Verwijderd

Hmm, kee :P ik d8 dat ook al. we zien wel..

Verwijderd

maar kheb nog een vraagje. ik speel het nu 2 maanden. maar heb nog nooit iets geupdated. klopt dat> :P

Verwijderd

wt zijn jullie favo teams? ik kan er nog niet echt uitkomen :P

Verwijderd

kheb nu een ander probleem, ik wil zero hour starten zegt ie plsease insert disk 1. die zit er dan in :S

Gebruik de edit-knop i.p.v. meerdere keren achter elkaar te posten! :o

[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 16-09-2007 17:59 ]

• roedi06
Het scheen een probleem te zijn aan de kant van GameSpy. Hun masterserver lag plat waardoor alle door GameSpy gehoste spellen niet meer te spelen waren (online dan he). Eind van de middag was de server weer beschikbaar en kon ik wel weer inloggen. Daar zat het probleem dus. Jammer dat er dan niet een melding komt in het Online scherm van Generals, want nu moest iedereen maar gissen naar de oorzaak, ook op de support site van EA was niets te vinden over dit euvel..

Is er niet ergens een site waarop de status van de GameSpy servers te vinden is?

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Als er iets slecht is dan is het wel de support van EA voor Zero Hour. Geen wonder dat er niks over gemeld is in ieder geval.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Staan je datum en tijd goed?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Is er iemand die weet waar de uitbreiding Zero Hour nog los te koop is?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:46:
Is er iemand die weet waar de uitbreiding Zero Hour nog los te koop is?
Kijk eens bij de bekende spelverkoopzaken als FRS, BS, nl.bol.com, E-Plaza, etc.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1