Toon posts:

Lian Li PC-V1000B + Thermalright Ultra-120 eXtreme

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie dag,

Binnekort maar weer eens een nieuwe pc aanschaffen, ik heb dus heel wat met elkaar vergeleken et etc. jullie kennen het. Ik heb daar naar mijn smaak ook een prachtige case bij gezocht, en gevonden. Alleen dan kom ik één struikelblok tegen, aangezien ik niet zeker weet of alles samen gaat. Ik heb het hier over de lian li die een semi BTX inrichting heeft en de cpu koeler; de Thermalright Ultra-120 eXtreme. Ik heb overal gezocht, heel google, xtremesystems en tweakers doorgelezen. Maar nergens vond ik een bevredigend plaatje of iets dergelijks. Kan iemand hier mij vertellen of het gaat passen de Lian Li PC-V1000B + Thermalright Ultra-120 eXtreme ?

Alvast bedankt groetjes Dr.love :)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
De Lian Li PC-V1000B is 21cm breed en de Thermalright Ultra-120 eXtreme is 16,05cm hoog.
Zodoende heb je dus 4,95cm over waar dan nog de hoogte van het socket vanaf gaat, de hoogte van het moederbord ten opzichte van de backplate, de afstand van de backplate ten opzichte van de wand van de kast, etc. Desondanks is het vrij veel ruimte en kan ik me niet voorstellen dat het niet zal passen.

Zekerheid kan ik je niet geven, maar mijn Scythe Infinity (16cm) heeft ook ruimte over in mijn Lian Li PC-61 (21cm). :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 19:13
Als je koelblok over de rand van het moederbord steekt dan gaat dit niet passen aangezien je daar geen ruimte hebt in deze kast (en de rest van de PC-V reeks).

Verwijderd

Topicstarter
De Lian Li PC-V1000B is 21cm breed en de Thermalright Ultra-120 eXtreme is 16,05cm hoog.
Zodoende heb je dus 4,95cm over waar dan nog de hoogte van het socket vanaf gaat, de hoogte van het moederbord ten opzichte van de backplate, de afstand van de backplate ten opzichte van de wand van de kast, etc. Desondanks is het vrij veel ruimte en kan ik me niet voorstellen dat het niet zal passen.

Zekerheid kan ik je niet geven, maar mijn Scythe Infinity (16cm) heeft ook ruimte over in mijn Lian Li PC-61 (21cm).
Daar twijfelde ik ook niet echt over, het gaat mij om andere maten. Zoals jullie waarschijnlijk weten is de PC-V1000B opgedeeld in 2 delen zeg maar, deel 1 voor mobo etc. en deel 2 voor de voeding en hdd's. Tussen deze delen zit een aluminium "verdelings plaat", en ik ben bang dat de Thermalright Ultra-120 eXtreme daar dus tegen aan gaat komen.

In iedergeval al bedankt voor de replies :)