Hey iedereen,
Dit is mijn eerste post hier bij GoT en zit met volgende vraag:
Binnen dit en een maand ga ik bij Salland een bestelling plaatsen. Mijn budget ligt rond de 450€.
Mijn vraag is of volgende componenten compatibel met elkaar zijn. Diskettestation en DVD/RW heb ik nog thuis liggen alsook een voedingskabel.
Case: Rasurbo SC-02 met 530 W voeding
Mobo: M2A-VM
CPU: X2 4400 65 W
RAM: 2x1GB KVR 667
HD: Samsung spinpoint 320 GB 16 MB
GPU: MSI radeon RX 1950 Pro 256 MB
Is de boxed cooler voldoende of raden jullie nog een Arctic Freezer 64 Pro aan?
Processor en koeler zou ik voor 8€ laten doen door Salland zelf, daar ik dit nog nooit gedaan heb.
Moet ik eventueel nog kabels bijbestellen ofzo (bvb SATA- kabel), of zit alles erbij?
Het systeem zal vooral dienen om beetje te photoshoppen, surfen, muziek beluisteren en af en toe een game.
Alle reacties en eventuele verbeteringen zijn zeer welkom.
Mvg,
sven
Dit is mijn eerste post hier bij GoT en zit met volgende vraag:
Binnen dit en een maand ga ik bij Salland een bestelling plaatsen. Mijn budget ligt rond de 450€.
Mijn vraag is of volgende componenten compatibel met elkaar zijn. Diskettestation en DVD/RW heb ik nog thuis liggen alsook een voedingskabel.
Case: Rasurbo SC-02 met 530 W voeding
Mobo: M2A-VM
CPU: X2 4400 65 W
RAM: 2x1GB KVR 667
HD: Samsung spinpoint 320 GB 16 MB
GPU: MSI radeon RX 1950 Pro 256 MB
Is de boxed cooler voldoende of raden jullie nog een Arctic Freezer 64 Pro aan?
Processor en koeler zou ik voor 8€ laten doen door Salland zelf, daar ik dit nog nooit gedaan heb.
Moet ik eventueel nog kabels bijbestellen ofzo (bvb SATA- kabel), of zit alles erbij?
Het systeem zal vooral dienen om beetje te photoshoppen, surfen, muziek beluisteren en af en toe een game.
Alle reacties en eventuele verbeteringen zijn zeer welkom.
Mvg,
sven