Deze foto's zijn mooier dan de nachtshots. Er zitten een paar goede panningshots bij.
Leuke shots, probeer wel beetje afwisseling te creeren door verschillende composities (bochten zijn erg leuk) en niet steeds evenveel auto op de foto.
@Wekkel nachtfoto's zijn niet van TS
@Wekkel nachtfoto's zijn niet van TS
[ Voor 5% gewijzigd door asfaloth_arwen op 15-09-2007 21:11 ]
Erg mooie foto's
Vooral nummer 2 vind ik erg goed gelukt. De hele serie vind ik sowieso prima geworden
Mooie foto's. Zijn, zoals al eerder gezegd, "iets" beter gelukt als de mijne. Op welke proeven heb je de foto's eigenlijk gemaakt?
Nee de nachtfoto's waren niet van mij nee.
Ben 's avonds wel geweest maar had de camera toen niet bij me.
1 t/m 5 zijn genomen met de 18-70mm met verschillende sluitertijden varierent tussen de 1/30s en de 1/640s en 6 en 7 met de 70-300mm VR en alles uit de hand.
@Bart
1 t/m 5 op proef de proef bij Notter (5/8) en 6 en 7 op de proef bij Den Ham (13/16)
1 t/m 5 zijn genomen met de 18-70mm met verschillende sluitertijden varierent tussen de 1/30s en de 1/640s en 6 en 7 met de 70-300mm VR en alles uit de hand.
@Bart
1 t/m 5 op proef de proef bij Notter (5/8) en 6 en 7 op de proef bij Den Ham (13/16)
Verwijderd
Vooral 1/2/3/6 vind ik erg mooi, bij 7 door het croppen heb ik het gevoel dat ik iets mis (maar dat is dan weer smaak
)
Hoe heb je eigenlijk die panningshots gemaakt? Ik ga eind van de maand naar de A1GP en hoop toch ook wat mooie panningshots te maken.
Hoe heb je eigenlijk die panningshots gemaakt? Ik ga eind van de maand naar de A1GP en hoop toch ook wat mooie panningshots te maken.
Panningshots heb ik gemaakt door gewoon uit te proberen bij welke sluitertijd je een mooie wazige achtergrond krijgt. Camera op de S (Tv) modus en dan je sluitertijd aanpassen. Ben begonnen met een sluitertijd van 1/200 en ben bij de foto's 1/2/3 uitgekomen op een sluitertijd van 1/30s en ongeveer 35mm. Het is echt uitproberen dus. En goed meebewegen met de auto.
Pagina: 1