Toon posts:

Nieuw systeem, maar doet het niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen week een moederbord met processor gekregen van een vriend van mij. Nu heb ik er een nieuwe grafische kaart bij gekocht en voor de rest mijn oude spulletjes behouden. Na het aanzetten van de computer krijgt mijn moederbord stroom, mijn harde schijf begint te werkenen cdroms werken ook prima. Ik krijg alleen geen beeld (beeldscherm niet kapot). Hier zijn mijn specificaties:

350W ATX
MB: Asus A8N-E
HD: Maxtor
Gr: Club 3d 8400GS
CD: NEC DVD, Samsung CD

Heb ik een andere voeding nodig misschien?
Of moet ik een andere videokaart proberen (die kan nog geruild namelijk)?

HELP MIJ A.U.B.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wat heb je zelf geprobeerd?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Probeer eens een andere Videokaart, dat is waarschijnlijk je probleem.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:08:
Probeer eens een andere Videokaart, dat is waarschijnlijk je probleem.
Op basis waarvan kun je zeggen met de gegeven info dat het de videokaart is. Dat is imho iets dat je volledig uit de lucht grijpt.
Het feit dat je geen beeld krijgt is waarschijnlijk het gevolg van het probleem, niet de oorzaak. Dus voor de TS is het makkelijk om Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door te nemen om te kunnen achterhalen waar het probleem ligt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

HELP MIJ A.U.B.
GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen - en dat lijk jij niet te doen, aangezien je met geen woord rept over de uitkomsten van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter . Daar komt bij dat we SCHREEUWERIGE POSTS niet op prijs stellen. Begin dus met zelf te doen wat je kunt doen mbv de hulpmiddelen die wij bieden. Dit topic gaat iig dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.