[VISTA] DWM (desktop effecten) Programma's beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:54
Hallo iedereen,

Ik zat me een beetje te vervelen en dacht dat een nieuw uiterlijk aan mijn desktop wel leuk zou lijken onder Vista. Na enig zoeken kwam ik niks "vets"of "gaafs" tegen behalve Beryl voor Linux. Nu vraag ik me af: Is er zoiets vergelijksbaars voor Windows Vista of is er zoiets in de maak dat gebruik maakt van de mogelijkheden van DWM? Ik bedoel de potentie is er lijkt mij gezien flip3d op zich wel leuk is maar volgens mij moeten er nog veel spectaculairdere effecten mogelijk zijn toch?

Weet iemand van zoiets af? Ik had verwacht dat er nu toch wel het een en ander al ontwikkeld zou zijn maar volgens mij valt dit vies tegen of zoek en zie ik dit verkeerd? Ik ben dus echt op zoek naar een programma dat ook gebruik maakt van de vista 3d mogelijkheden en andere grafische poespas, dingen die op XP niet zouden kunnen. Aangezien wanneer je op je desktop zit je videokaart (ook met vista) nog steeds niks te doen heeft behalve met flip3d en hier en daar een transparant venstertje enzo.

(P.S. Ik weet niet zeker of dit hier hoort of in Software Algemeen aangezien dit wel direct gerelateerd is aan windows. Sorry als het hier niet hoort.)

[ Voor 0% gewijzigd door Kaasje123 op 15-09-2007 18:48 . Reden: typ en stijl fouten ]

• Kaasje123
iemand? Het enige wat ik vind zijn programma's om 3d flip effecten in XP te kunnen gebruiken. Leuk maar dat intereseert me niet. Ik wil dingen in vista die optimaal van de mogelijkheden gebruik maken. Zoeits als Beryl dus.

[ Voor 98% gewijzigd door Kaasje123 op 16-09-2007 19:41 ]

• Kaasje123
Weet niemand iets? Sorry dat k blijf vragen maar ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat niemand iets weet op dit forum :P

Verwijderd

Heb je Ultimate, Want dan zou je dreamscene kunnen proberen....

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:35:
Heb je Ultimate, Want dan zou je dreamscene kunnen proberen....
Want dat voegt lekker veel toe aan je desktop... :Z

0.0

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Kijk anders hier eens, voor een 3D-desktop:

http://www.otakusoftware.com/deskspace/

• Kaasje123
Jungian schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:43:
[...]

Want dat voegt lekker veel toe aan je desktop... :Z
Nouja het gaat me niet echt om 'nuttige' toevoegingen als wel coole snufjes. :)

maar helaas geen ultimate voor mij :P Toch bedankt voor je tip.
Dankje dat ziet er cool uit. Helaas niet gratis maar ik ga die trial eens proberen. :)

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Een 3D-desktop op een plat scherm????? :?

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-02 19:27
Haaglander schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:08:
[...]

Een 3D-desktop op een plat scherm????? :?
Afbeeldingslocatie: http://www.dagelinks.nl/weblog/images/viewer.jpg

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het enige DWM programma wat ik tegen ben gekomen en ook echt wat toevoegt is Switcher. Dat werkt een stuk beter dan Flip3D en ziet er ook een stuk gelikter uit.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Kaasje123
AtleX schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:45:
Het enige DWM programma wat ik tegen ben gekomen en ook echt wat toevoegt is Switcher. Dat werkt een stuk beter dan Flip3D en ziet er ook een stuk gelikter uit.
Top! Heel heel erg bedankt. Dingen zoals dit bedoelde ik inderdaad :)
Pagina: 1