Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WM6] Telefoonnummers converteren

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik regelmatig op reis ben, loop ik tegen het probleem op dat ik mijn telefoonnummers heb opgeslagen zonder landcode. Dus 06 ipv +316. Aangezien ik er geen trek in heb om dit bij 500 nummers alsnog te doen, vraag ik mij af of iemand een programma kent dat dit voor mij kan doen? Google en GoT search hebben me niet op weg geholpen.

Bedankt alvast :)

(De oplossing kan dus via Outlook of WM6 verlopen, dat maakt niet uit.)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Gewoon met 1 van de zovele backup tooltjes alle nummers exporteren naar een CSV/TXT bestand en 06 hernoemen naar +316 met notepad.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat wanneer ik converteer naar CVS, ik gegevens kwijtraak. Ik heb ook foto's bij mijn contacten, die gaan in ieder geval niet mee naar CVS. Ik weet niet wat er daarnaast nog meer verloren gaat. Het is dus geen lossless oplossing...

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Misschien je contacts via Outlook exporteren naar een excel bestand en dan de nummers veranderen naar het goede formaat. Ik weet alleen niet wat er dan gebeurt met je foto's en apparte beltonen per contactpersoon, maar alle velden worden volgens mij geexporteerd.

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb het ooit zo gedaan.

heb gesynchroniseerd met outlook.
outlook een export laten maken naar excel.

In excel alles lekker makkelijk aan lopen passen, verangen e.d. (kan lekker snel en makkelijk, ik had iets van 500 contacten).

Daarna een nieuw outlook profiel gemaakt (on te voorkomen dat oude gegevens terug gesynchroniseerd worden, wat overigens niet zou moeten gebeuren) , excel geimporteerd.
Telefoon leeg gemaakt en gesynchroniseerd met outlook.

Gaat simpeler als het lijkt en je kunt gelijk al je contacten netjes maken

edit:
Zelfde tip als persoon boven mij.

[ Voor 4% gewijzigd door [Roland] op 16-09-2007 14:47 ]