Age of empires II Hamachi Multiplayer

Pagina: 1
Acties:

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12 13:28
Hallo,

Ik ben nu al een hele tijd aan het proberen om AOEII aan de praat te krijgen over hamachi, maar als ik het spel start. En ik host een multiplayer game dan zie je een knopje met 'ip' als je daar op drukt zie je dan het ip wat het spel gebruikt.

Dit is elke keer weer het ip van mijn locale netwerk, 192.168.123.102, en niet van het hamachi netwerk. 55.--.--.--, hoe kan ik er voor zorgen dat het spel toch het ipadres van het hamachi netwerk gebruikt?

In spellen als bv Command and Conquer, kan ik dat instellen bij de opties van het spel, maar dit kan ik helemaal nergens vinden bij Age of Empires II, en het is dus ook niet voor de andere speler mogelijk om te verbinden.

Ik hoop dat iemand het antwoord weet, ik zit me al tijden rot te zoeken.

edit:

Ik kom nu dit tegen:
Age of Empires II gebruikt foutief netwerk

Hier staat dat ik de hamachi adapter een hogere prioriteit moet geven?
Some games are not intelligent when it comes to having more than one network adapter, and you may need to re-prioritize your network adapter order. Go into Network Connections > Advanced > Advanced Settings > and put the Hamachi adapter at the top of the list.
Maar ik zie dat nergens staan bij netwerk verbindingen?

edit:

Gevonden..

[ Voor 28% gewijzigd door ZpAz op 16-09-2007 15:00 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12 13:28
Twerkt toch blijkbaar niet, nu ziet diegene die ook dezelfde instellingen heeft gedaan het spel helemaal niet meer.

Bij beiden staat de firewall uit, heeft de router de poorten doorgestuurd, en we zijn beiden verbonden met hamachi.

Iemand een idee? :)

edit:

Heb alles wat met upnp te maken heeft uitgezet, en nu doet ie het :)

[ Voor 13% gewijzigd door ZpAz op 16-09-2007 16:05 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF