Popfestival BredaBarst

Wat?
Vandaag en morgen is het BredaBarst in Breda.Een relatief klein popfestival, maar met wel een leuke line-up. Het mooie is dat er niet alleen rock staat, maar er is een ook BredaBeats, en een Reggae stage, er is zelfs Straattheater.
Voor ieder wat dus!
Wanneer?
Zoals hierboven staat, vandaag en morgen dus, aangezien vanavond een beetje érg snel is voor een bliksemmeet, gaat dit over morgen (zondag 16 sept. 07).Hoelaat?
+/- 1 uur 's middags op Station Breda (5 min. lopen naar het park waar het festival is!).Dan kunnen we een beetje rondkijken, en wat drinken, de mooiste foto's haal je er 's avonds waarschijnlijk uit.
Meetingmanager?
Nee joh, ik ben er sowieso, en als er reacties komen in het topic, dan ben ik er niet alleen!Ik DM je mijn mobielnummer zodat we kunnen afspreken hoelaat vanwege de treinen enzo.
Nog iets..
Ik ben er vanavond sowieso ook, dus mocht je zin hebben, DM me, dan kunnen we vanavond al een meet houden!Vrijheid?
Natuurlijk hoef je niet de hele tijd bij elkaar te hangen, als je geen zin meer hebt, ga je naar huis, als je later wilt komen, dan doe je dat. Het is geen serieuze meet, en ik verwacht ook geen groep van 20 man. Daar is het festival ook te klein voor.Impressie van vorig jaar: http://www.bredabarst.nl/barst-06/zaterdag.htm