ATI Xpress 1200

Pagina: 1
Acties:

• jvliek
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-01-2016
Beste mensen,
ik heb sinds gister een laptop gekocht; genaamd
Packerd Bell EASYNOTE MX52-B-014.

Omdat deze laptops geleverd worden met een standaard software pakket heb ik deze gelijk verwijdert omdat dat veelal troep is wat me laptop vertraagt. Vervolgens heb ik XP erop gezet, maar achteraf bleek dat hier geen drivers voor te vinden zijn. Nu heb ik vista er weer op gezet, bijna alles werkt weer, maar ik heb nog een probleem met mijn videokaart.

Omdat er geen driver dvd/cd bij de laptop geleverd was heb ik alles via de support site gedownload van PB, alle links doen het bijna voor de drivers behalve de videokaart driver. Omdat deze niet werkt heb ik Catalyst software gedownload via www.ati.com. Alleen deze blijkt ook niet te werken(dat software pakket installeert overigens wél zonder enige foutmelding).

Hebben jullie enig idee wat ik nu kan doen?
Het gaat dus om een ATI Xpress 1200
http://support.packardbel...7432570000&ppn=PB94E01186

Op deze site kun je de directe link vinden naar de driver die ze me aanbieden, alleen ze hosten die drivers niet(meer?)

• riley
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11-2025
Je kunt gewoon via device manager in windows handmatig de driver installeren d.m.v. de inf-file. Het anti control panel kun je apart installeren. Zo heb ik het in ieder geval met mijn laptop met ati express 200m onder windows xp.

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-07 17:34
je moet de gewone drivers van ATI omzetten naar laptop drivers met de modtool.
op deze site staat de uitleg en de tool: Modtool

• jvliek
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-01-2016
martijn- schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:44:
je moet de gewone drivers van ATI omzetten naar laptop drivers met de modtool.
op deze site staat de uitleg en de tool: Modtool
het werkt al, en idd door dat tooltje:D bedankt iig

slotje dus