Geluidkaart werkt niet meer? SB X-Fi

Pagina: 1
Acties:

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 10:24
Zet ik mn pc aan, staat er ineens..Skype heeft geen opnameapparatuur gevonden. Dus ik kijk verder.. staat er een geel pictogrammetje bij apparaatbeheer bij mn SB x-fi geluidskaart met dit als melding :

Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

Ik heb de driver eruit gedonderd...en ook via veilige modus,, maar ik krijg hem gewoon niet meer aan de praat!, ik snap er niks van gister was er niks aan de hand.. ik heb ook geen rare software geinstalled. Ook heb ik hem al even uit het slot gehaald en er weer in gedaan..niks werkt?.
Iemand een oplossing? ik draai winXP. thnx.

Verwijderd

nja, heb ik ook bij de laatste drivers, als ik de oude installeer van de cd werkt het wel terug
maar met de oude drivers heb ik performanceproblemen, zoals games gaan mega traag, en als ik muziek speel of eender wat (geluid) en ik heb vol cpu-gebruik hapert m'n geluid -_-

Verwijderd

gewoon alle drivers eraf gooien en installeeren vanaf het cd'tje, als dat het ook niet doet kan hij kapot zijn, dat had ik met mn xtrememusic. maar ik had gelukkig garantie

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:58:
gewoon alle drivers eraf gooien en installeeren vanaf het cd'tje, als dat het ook niet doet kan hij kapot zijn, dat had ik met mn xtrememusic. maar ik had gelukkig garantie
ja, de drivers werken dan idd wel van de cd, maar zoals ik daarstraks gezegd had, mn games en muziek haperen superhard
mss eens mn winxp er herop zetten :(

en btw, kheb dualboot, heb dus vista ook, en die geupdate drivers werken hierop perfect
en een aantal weken geleden werkten de geupdate drivers op mij huidige xp ook perfect

zeer raar...