Sinds ik een nieuwe HD heb gekocht en hier opnieuw Windows XP op heb geïnstalleerd lukt het mij niet om mijn internet aan de praat te krijgen op mijn PC. Met de internetverbinding zelf is niets aan de hand, aangezien ik er met een laptop nu op bezig ben. Voorheen, deed het internet het zonder problemen op mijn PC.
Het betreft een Chello kabelverbinding. Naast Windows XP heb ik niets anders op mijn computer geïnstalleerd, op een enkele ASUS driver na die niet heeft geholpen.
Ik ben zelf zeer onervaren met internet aansluitingen, maar na verschillende guides te hebben gelezen denk ik dat het komt doordat mijn Netwerk Adapter niet wordt herkent. De map Netwerkverbindingen was namelijk leeg, totdat ik hiervoor via windows standaard software voor had geïnstalleerd.
Mijn Netwerk Adapter zit inbegrepen bij mijn moederbord, een ASUS A8N-SLI SE (Socket 939).
Voor de rest lijkt mijn moederbord gewoon goed te functioneren.
Graag hulp met het heraansluiten van mijn internet
Het betreft een Chello kabelverbinding. Naast Windows XP heb ik niets anders op mijn computer geïnstalleerd, op een enkele ASUS driver na die niet heeft geholpen.
Ik ben zelf zeer onervaren met internet aansluitingen, maar na verschillende guides te hebben gelezen denk ik dat het komt doordat mijn Netwerk Adapter niet wordt herkent. De map Netwerkverbindingen was namelijk leeg, totdat ik hiervoor via windows standaard software voor had geïnstalleerd.
Mijn Netwerk Adapter zit inbegrepen bij mijn moederbord, een ASUS A8N-SLI SE (Socket 939).
Voor de rest lijkt mijn moederbord gewoon goed te functioneren.
Graag hulp met het heraansluiten van mijn internet