Muis en keyboard reageren niet meer in aanmeld scherm van xp nadat ik mijn video drivers heb gedeinstalleerd. Installatie nieuwe drivers forceware 162 vroeg om restart en sindsdien kan ik dus niet meer inloggen.
Muis en keyboard werken wel in bios en F8 menu.
Heb ps2 muis geprobeerd oud keyboard zonder usb aansluiting met usb andere poorten gebruikt etc.
veilige modus geprobeerd.. Hierbij kom ik ook weer bij het inlog scherm. waar dus de muis het niet doet zodat ik niet kan inloggen.
Geprobeerd om laatste werkende instellingen op te starten.. Hierbij kreeg ik even iets anders... namelijk. Cannot find nvatabus.sys
Deze heb ik van een vorige xp instalatie gecopied en nu start hij wel door naar het aanmeldscherm... maar wederom... Ik kan niks in dat scherm..
Wie oh wie weet iets?
Xp service pack 2
dfi lanparty nforce 4 sli-d
amd 3800+
8800 gts 320mb
logitech ps2 muisje en simpel usb muisje
dell usb keyboard en paars target keyboard zonder usb
Muis en keyboard werken wel in bios en F8 menu.
Heb ps2 muis geprobeerd oud keyboard zonder usb aansluiting met usb andere poorten gebruikt etc.
veilige modus geprobeerd.. Hierbij kom ik ook weer bij het inlog scherm. waar dus de muis het niet doet zodat ik niet kan inloggen.
Geprobeerd om laatste werkende instellingen op te starten.. Hierbij kreeg ik even iets anders... namelijk. Cannot find nvatabus.sys
Deze heb ik van een vorige xp instalatie gecopied en nu start hij wel door naar het aanmeldscherm... maar wederom... Ik kan niks in dat scherm..
Wie oh wie weet iets?
Xp service pack 2
dfi lanparty nforce 4 sli-d
amd 3800+
8800 gts 320mb
logitech ps2 muisje en simpel usb muisje
dell usb keyboard en paars target keyboard zonder usb
Life is like living only without the peaches