Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia N73 probleem met sms ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Nokia N73 waarover ik hier op GOT nog niets heb kunnen vinden. Ik kan namelijk geen sms ontvangen behalve als ik mijn telefoon uit en weer aan zet.

Gisteren kreeg ik van verschillende vrienden te horen dat ze mij hadden gesmst maar ik had niets gekregen. Dus met een andere mobiel mezelf een sms gestuurd, komt niet aan. Dus aan de lijn met de klantenservice van Vodafone. Volgens hun stonden er geen smsjes in de wachtrij dus het lag aan die 3 telefoons die mij probeerden te smsen. :/

Ik denk zet hem eens uit en dan weer aan en jawel hoor, 5 nieuwe berichten. Maar dan snap ik weer niet hoe Vodafone er bij komt dat er niets in de wachtrij stond.
Ik heb ook geprobeerd een ander kaartje (debitel) in de telefoon te stoppen. Sms naar dat nummer verzonden.. zelfde probleem. Sms komt niet aan, telefoon uit en weer aanzetten, sms komt aan.

Het ligt dus zeker aan de N73 maar ik heb verder werkelijk geen idee waar het aan zou kunnen liggen. En dit probleem doet zich pas sinds gisteren voor, daarvoor werkte het nog gewoon zoals het moet. Ik heb geen instellingen veranderd of dingen geinstalleerd, helemaal niets. Ik dacht al dat mijn telefoongeheugen vol kon zijn ofzo maar na het verwijderen van een aantal berichten (om plaats te maken voor nieuwe) ook geen resultaat.

Software N73 V 4.0726.2.0.1
Provider Vodafone

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

*Thinking waaaaaaaaaaaaaaaaay outside of the box here*

Klinkt heel stom maar het kan wel eens aan de gsm mast liggen waar je op dat moment toevallig aan verbonden bent.

Ik heb het zelf wel is meegemaakt dat ik ook niet binnen kreeg terwijl ik een sms applicatie aan het testen was. Vervolgens rij ik naar huis en voila, 300 nieuwe smsjes in m'n inbox :(

Dus spring is in je auto en rij is ff een stuk en test het dan nog een keer. Misschien dat het helpt

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

megamuch schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:30:
*Thinking waaaaaaaaaaaaaaaaay outside of the box here*

Klinkt heel stom maar het kan wel eens aan de gsm mast liggen waar je op dat moment toevallig aan verbonden bent.

Ik heb het zelf wel is meegemaakt dat ik ook niet binnen kreeg terwijl ik een sms applicatie aan het testen was. Vervolgens rij ik naar huis en voila, 300 nieuwe smsjes in m'n inbox :(

Dus spring is in je auto en rij is ff een stuk en test het dan nog een keer. Misschien dat het helpt
Hier zat ik ook aan te denken. Ik heb een tijd lang precies het zelfde probleem gehad. Na veel heen en weer gebel kwam ik er achter dat er problemen waren met de gsm mast bij mij in de buurt.

Dat vodafone aangeeft dat er niks in de wachtrij staat neem ik niet echt serieus meer (van verschillende "bronnen"heb ik vernomen dat de call center medewerkers de helft van de tijd geen zin hebben om echt diep in de problemen te duiken en dan gewoon maar een simpel antwoord geven)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips heren maar helaas ligt het daar niet aan. Ik was net een rondje gaan rijden, had zelfs even duits netwerk, helemaal niets. En met een ander kaartje erin was het precies hetzelfde, het lag dus aan de telefoon, en niet aan de provider/netwerk.

Ik had vanmiddag een stuk of 10 smsjes verwijders uit mijn inbox maar daar lag het dus niet aan. Net heb ik alle smsjes (750+) uit mijn inbox gewist en voilá, alles deed het weer. Probleem opgelost.

Beetje stom van Nokia dus dat je geen melding krijgt wanneer je inbox/geheugen volzit en dat je gewoon geen nieuwe smsjes kunt ontvangen.