Microkid verwijdert redeloos advertenties

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat Microkid al mijn advertenties heeft verwijderd omdat mijn startbod niet reeel was. Gezien het feit dat er gewoon op geboden werd mijns inziens een onzinnige reden. Ik heb mijn advertenties opnieuw moeten plaatsen maar nu wordt er niet meer op geboden, vandaar mijn klacht.

Volgens microkid is een startbod van 1 euro voor een pentium 3 processor niet reeel

Volgens microkid is een startbod van 1 euro voor een slot 1 naar socket 370 converter niet reeel

Ik zou mijn medetweakers op een dwaalspoor zetten door een startbod van 1 euro te stellen voor een AMD mobile processor terwijl uit de biedingen duidelijk bleek dat mijn medetweakers weldegelijk wisten wat ze ervoor over hebben.

Ik moet van die spullen af, stof happen is zonde, door de beslissing van microkid om al (letterlijk allemaal) mijn advertenties gewoon botweg te verwijderen kan ik geen contact meer opnemen met de bieders om ze de spullen voor het laatste bod te verkopen. Zijn antwoord op mijn email was "tja ik heb ze verwijderd en nu kan ik ook niet zien wie de bieders waren" een waarschuwing was wel op zijn plaats geweest lijkt mij....

Het is toch mijn keus om een setje ddr ram SoDimm van 512 mb totaal voor 1 euro aan te bieden, echt populair is deze grootte namelijk ook niet

evenzo voor een liddless AMD 64 3.0 athlon mobile, je moet maar net iemand tegenkomen die iets met zo'n ding kan, ik in ieder geval niet...

een accu voor een bepaald type laptop ook zoiets.....

Bij deze dank microkid, voor het nodeloos beschermen van de medetweakers

wat een onzin

:(

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals gewoonlijk wordt dit via de mail afgehandeld. Echter wil ik je wel op de FAQ: Pricewatch: Vraag & Aanbod wijzen. Daar staat duidelijk vermeld dat het adverteren met een niet reële prijs niet ie toegestaan.

Dicht dus.

Gezien je reacties op de FP heb je een extra mail van mij ontvangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Longbeard op 15-09-2007 16:34 ]

Dit topic is gesloten.