Ben beetje aan het lezen geweest en er is veel te doen om de Async en Sync mogelijkheid voor CPU overclock.
Vooral dat je Sata HHD's gefrituurd zouden raken als je de PCIE te hoog zou zetten
Maar goed ik heb de bus nu op 299 staan en de PCIE op 100. De proccesor draait nu ook op 2,1ghz iplv 1,86 (standaard).
Temperaturen blijven ook goed.
Nu komt het vreemde (iig voor mij) als ik mijn dnetc client start veranderd er veel (dit lees ik af met CPU-Z)
De proccesor snelheid veranderd van 2092Mhz naar 1793 en terug en dat gaat zo door.
Ook de Core volt verander van 1,288/1,304 naar 1,280/1,136
en als ik hem niet aan doe blijft alles stabiel
Heeft iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen ?
Ik dacht misschien een voeding probleem maar met een 500Watt voeding kan dat toch niet ?
500 Watt voeding
Ik heb 1 sata schijf van 250gig
geforce 7600GS
dvd brander
Vooral dat je Sata HHD's gefrituurd zouden raken als je de PCIE te hoog zou zetten
Maar goed ik heb de bus nu op 299 staan en de PCIE op 100. De proccesor draait nu ook op 2,1ghz iplv 1,86 (standaard).
Temperaturen blijven ook goed.
Nu komt het vreemde (iig voor mij) als ik mijn dnetc client start veranderd er veel (dit lees ik af met CPU-Z)
De proccesor snelheid veranderd van 2092Mhz naar 1793 en terug en dat gaat zo door.
Ook de Core volt verander van 1,288/1,304 naar 1,280/1,136
en als ik hem niet aan doe blijft alles stabiel
Heeft iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen ?
Ik dacht misschien een voeding probleem maar met een 500Watt voeding kan dat toch niet ?
500 Watt voeding
Ik heb 1 sata schijf van 250gig
geforce 7600GS
dvd brander
En toevallig vind ik dus van niet! :-)