Toon posts:

Handbrake Ondertitel problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik zoek nu reeds enkele dagen naar een oplossing maar die kan ik dus niet vinden.
Ik zal even mn probleem uitleggen, thuis heb ik vrij veel films op DVD liggen, maar het is niet altijd mogelijk die op de TV te bekijken (familie wil ook nog wel eens TV)
daarom ben ik eens gaan zoeken om mijn film gewoon op mijn computer af te spelen. Het programma Handbrake zet mijn film mooi om naar avi, maar de ondertitels kan ik nooit selecteren.

bij subtitles staat er altijd none, en dat is het enige wat ik kan selecteren. Ik zou er graag de ondertitels bij hebben zonder dat ik eerst 20 versies moet downloaden...

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Een oplossing zou erg handig zijn.

Eventueel een ander programma, maar dan niet TE-ingewikkeld (gordian-knot vind ik bvb nogal moeilijk)

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Besturingsysteem?
VLC?

[ Voor 58% gewijzigd door Tofu op 15-09-2007 13:44 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-07 22:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Je hebt blijkbaar een DVD-speler in je computer (anders kan je ook geen DVD omzetten naar avi), dus waarom speel je niet gewoon de DVD af?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
windows vista,

ik ken VLC wel, maar ik wil mn ondertitels gewoon van mijn dvd halen, en niet apart opzoeken op het internet...

@ GIZZ,
ik heb inderdaad een DVD speler, maar af en toe is er bij ons wel es een filmnacht, en dan is het veel handiger als ik die film even op PC zet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:42:
Eventueel een ander programma, maar dan niet TE-ingewikkeld (gordian-knot vind ik bvb nogal moeilijk)
Heb je AutoGordianKnot al geprobeerd? In combinatie met DVD Decrypter is dit niet moeilijker dan Handbrake om te gebruiken. Een duidelijke handleiding vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:44:
[...]

Heb je AutoGordianKnot al geprobeerd? In combinatie met DVD Decrypter is dit niet moeilijker dan Handbrake om te gebruiken. Een duidelijke handleiding vind je hier.
Bedankt, dat ga ik eens proberen :-)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom rip je dan gewoon niet die complete DVD als iso? Dat is toch echt veel sneller en makkelijker?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:10:
Waarom rip je dan gewoon niet die complete DVD als iso? Dat is toch echt veel sneller en makkelijker?
das inderdaad ook een mogelijkheid, had ik nog niet aan gedacht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 11:57 ]

Verwijderd

waarom wil je de film rippen en speel je hem niet gewoon af?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:09:
waarom wil je de film rippen en speel je hem niet gewoon af?
Heb ik al gezegd, het is niet altijd handig/mogelijk om je DVD's ook nog es mee te sleuren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:46:
[...]

Heb ik al gezegd, het is niet altijd handig/mogelijk om je DVD's ook nog es mee te sleuren.
oeps, had ik overheen gelezen. srry
Pagina: 1