Engelse ForceWare drivers produceren Nederlandse menu's ?

Pagina: 1
Acties:

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-06 11:36
Beste Fellow tweakers,

ik probeer de laatste drivers van nvidia, de 162.18 WHQL drivers in english te installeren, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb de US versie gedownload en de English versie en elke keer krijg ik alle shit toch in het nederlands.

Is er een manier om te zorgen dat alles weer engels is?? of om te zorgen dat de installatie geforced word om in english te zijn???

thanks

Greetingss from DrDeathhand

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:57
Heb je de oude eerst gedeïnstalleerd ? En heb je een Nederlandse of Engelse Windows, en in het eerste geval, waar staan je Landinstellingen op ?

• DrDeathhand
Nielson schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:17:
Heb je de oude eerst gedeïnstalleerd ? En heb je een Nederlandse of Engelse Windows, en in het eerste geval, waar staan je Landinstellingen op ?
Beste Nielson,

Zeker heb ik de oude geinstalleerd, en ik heb een nederlandse windows met nederlandse landinstellingen, maar dat zou geen hol uit moeten maken want alle detonator drivers hiervoor die ik gebruikt heb waren allemaal gewoon netjes engels omdat ik gewoon de engelse installatie altijd pak en niet de International installatie.

Dusss tsja..

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Je moet niet onder internation driver voor english kiezen maar gewoon gelijk de US versie pakken. Overigens heet het al heel lang geen Detonator meer maar Forceware.

• DrDeathhand
leonpwner1 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 16:23:
Je moet niet onder internation driver voor english kiezen maar gewoon gelijk de US versie pakken. Overigens heet het al heel lang geen Detonator meer maar Forceware.
Beste leonpwner1,

Als je goed had gelezen had je gezien dat ik altijd juist die drivers pak, dus de US versie, en daarmee gebeurt het dus nog dat ik hem in het nederlands krijg.

Dus ik dacht ik probeer de English international drivers uit maar deze krijg ik ook in het nederlands.

Snap er geen drol van want bij de vorige Us drivers die ik heb gehad was dit helemaal niet zo.

en :P ik weet best dat het de forceware drivers zijn :P

GReetingss from DrDeathhand

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Goed, allemaal leuk en aardig maar noem het beestje dan bij de naam. Misschien lopen hier ook wel jonkies rond die bij het woord "Detonators" zich over de bol krabben en gaan denken dat je een terrorist bent. ;)

Dit "probleem" doet zich hier ook al ontzettend lang voor, maar ik heb me er nooit aan kunnen ergeren omdat ik het niet tegenkom. Als ik zou kiezen voor het "New NVIDIA Control Panel" ipv het klassieke paneel wordt deze bij mij ook vrolijk vertolkt naar het Nederlands namelijk. Ik gebruik zelf ook zeer zeker de US English driver en ook zeker niet de nieuwste versie, dit is namelijk 91.47.
In het Classic Panel wordt dus wel keurig met Engelse termen gestrooid.
Op zich zou ik het dus ook wel grappig vinden om er een "oplossing" voor te zien :P

Overigens hoef ik een user uit 2003 toch niet meer op het beleid te wijzen mag ik hopen? Toch wel blijkbaar, werp eens een blik op het Algemeen Beleid - De Groeten.
Probeer ook je schrijfstijl wat meer te verzorgen, een Enter na elke zin leest niet erg lekker.

*titelfix

[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 16-09-2007 03:22 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1