Met ik wil van KPN af bedoel ik meer van het vaste telefoonabonnement.
Ik zal mijn situatie schetsen in de hoop dat het dan duidelijker wordt.
Ten eerste hebben we bij KPN een aansluiting voor vaste telefoon. Gewoon standaard niks bijzonders.
Daarnaast bellen er bij ons 4 mensen mobiel, 1 prepaid, 2 abonnementen bij Telfort en 1 abonnement bij Vodafone. Dat kost maandelijks een slordige €50,-.
Echter, niemand bij ons is een diehard beller of sms'er die iedere maand zijn bundel ruim overschrijdt, in tegendeel. Niemand overschrijd zijn bundel en bij kpn betalen we ook bijna alleen maar abonnementskosten.
Dus nou was het idee: Bij Vodafone kun je een soort familieabonnement nemen, dan neem je een standaard belbundel van vodafone ( bijvoorbeeld vodafone 150 voor €22,50- per maand ), en dan betaal je nog eens €5,- per maand extra, daardoor krijg je niet een maar 5 simkaarten en dus ook 5 telefoonnummers. Dus dan was het idee: We nemen zo'n familieabonnement, ieder mobieltje krijgt een van de 5 simkaarten, en we zeggen ons KPN abonnement op en kopen een speciale DECT telefoon ( hier komt'ie! ) waar we ook een sim kaart in kunnen stoppen en die telefoon gebruiken we als vaste telefoon.
Bestaat zo'n speciale telefoon? Waarmee we dus een vaste telefoon hebben die belt via het GSM netwerk.
Hopelijk begrijpen jullie het?
Thijl Klerkx.