[Vista] DualView werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik heb verschillende malen gezocht via de search maar ik kwam alleen doodgebloede topics tegen
waar ik geen oplossing voor mijn probleem kon vinden..

Ik heb echt vreemde problemen met de NVidia drivers (final & beta) onder Vista..
Installeren gaat prima, maar zodra ik DualView aanzet is m'n primary display helemaal over de zeik. Niks anders dan diagonale strepen over t scherm, terwijl m'n secondary display het prima doet..
Ik draai op moment nog steeds de WDDM drivers van Microsoft zelf.. Daarbij kan ik wel DualView gebruiken.. Alleen is het zo als ik een spel ga spelen op 1024 (ipv de native resolutie van m'n primary display, 1280) dan ondergaat mijn secondary display hetzelfde lot als m'n primary met de NVidia drivers..

Ik heb geen idee waar dit probleem ligt.. Beide monitoren kunnen 1280x1024 75Hz aan.. Het ligt niet aan de kabels want onder Windows XP werkt het allemaal wel.. Ik heb ook al lagere resoluties geprobeerd (1024 & 800) maar ook geen succes met de Nvidia drivers..

Specificaties:

Intel Pentium 4 540J 3,2GHz
Asus P5GD1 Pro
2048MB RAM
EVGA GeForce 7900 GT KO

Ik hoop dat iemand bekend is met dit probleem en er een oplossing voor heeft, ik zal alleen morgenavond pas in staat zijn om eventuele reacties te lezen.. 8)7