foto's toevoegen aan lopende slideshow

Pagina: 1
Acties:

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Tijdens een feest wil ik middels een beamer een slideshow laten lopen van een verzameling foto's.
Echter, het zou leuk zijn als deze slideshow tijdens het feest kan worden aangevuld met foto's van het feest zelf.

Ik was het volgende van plan:
-Op een (niet direct toegankelijke) PC draait de slideshow-functie van Picasa (google). Hierin definieer ik een netwerk-directory met foto's.
-Op een andere (wel toegankelijke) PC bied je de mogelijkheid voor gasten om hun zelfgemaakte foto's te plaatsen in die betreffende netwerk-directory.

Echter...als de slideshow eenmaal draait, dan worden enkel die foto's getoond, die bij de start in de map stonden. Toegevoegde foto's tijdens het draaien van de slideshow worden niet meegenomen. Bij het opnieuw starten van de slideshow worden de foto's wel meegenomen.

Mijn vraag: Weet iemand een mogelijkheid om foto's aan een draaiende slideshow (bij voorkeur Picasa) toe te voegen, zonder de slideshow opnieuw te hoeven starten?

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:38

YellowCube

Wait...what?

FGA --> FGW

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world