Toon posts:

Internet inStandby mode valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Got'ers

Sinds kort heb ik een laptop met draadloos internet . het probleem wat ik heb is dat mijn internet uitvalt als die in standby mode gaat . Ik wil graag mijn internet aan laten staan ivm msn /downloads enz.

Hoe doe ik dit ik heb al geprobeerd mijn instellingen voor mijn accu (netwerk uitschakelen na zoveel min ) maar het werkt niet

Verwijderd

Dan moet je even bij de properties van je NIC kijken.
Daar ergens staat een optie "Turn off this device to save power".

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 07:53
In Standby mode staat de laptop - volgens mij - effectief uit, dus is downloaden uberhaupt niet mogelijk. Je kunt uiteraard wel zorgen dat de laptop niet in standby mode gaat, via energiebeheer.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:05
Ik zou zeggen: doe eens gek! Ga Googlen...!!!!
Zoekwoorden: standby uitschakelen laptop
Bovenste link aanklikken (Microsoft).

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mjax schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 09:04:
In Standby mode staat de laptop - volgens mij - effectief uit, dus is downloaden uberhaupt niet mogelijk.
Er blijft spanning op de componenten staan - moederbord, geheugen - maar Windows draait niet.

De System state wordt op dat moment naar RAM gezet, vandaar dat je standby stand ook altijd het batterijlampje laat branden.
Zou je de batterij eruit trekken (of de HDD, maar dan moet je ook de stroom eraf halen) ben je die state ook kwijt.

Niet uniek voor Windows, ook Linux doet aan STR (Suspend To RAM).

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 15-09-2007 13:36 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device