Toon posts:

msn start wel op, maar gebeurt niks?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
zo, maar is even probleem hier neerleggen, wordt er zelf gek van.

Sinds gisteren krijg ik me msn niet meer opgestart, msn er opnieuw opgezet, dit had geen effect.
msn er ook compleet afgegooit zodat er een compleet nieuwe install overheen kon werkte ook niet.

Ook in me services gekeken hier heb ik msn ook nog is opgestart wat ie uiteraard wel dee maar er weer niks gebeurde.

Telkens als ik me msn start komt er wel in me taakbeheer het proces msnmsgr.exe er bij, kan er zelfs zoveel maken als ik er wil maar krijg nooit het msn venster te zien (ook niet als ik alles eerst kill en dan 1 opstart).

het gekke is dat msn wel onder het "gast" account werkt?

de computer is virus en spy/malware vrij en windows er opnieuw opzetten is momenteel niet echt een optie.

msn zelf is de laatste versie die je gewoon kan downloaden op msn.nl oid? weet niet welk nummer het momenteel is.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Waarschijnlijk is je widnows profiel beschadigd (in ieder geval de bestanden van msn). Probeer eens of msn wel werkt als je een nieuwe user (dus ook profiel) aanmaakt onder windows. Eventueel kan je dan van dat profiel de msn data kopieren naar je huidige profiel.

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik de msn data vinden is daar een speciale map voor of gewoon de msn directory?

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-03 17:18
beetje onzin een nieuw topic te maken want ik heb dus net exact hetzelfde.

pap belt dat zijn msn niet meer start. was al 2 keer vastgelopen en daarna starte hij niet meer bij processen liep msn ook 20 keer allemaal gekilled. daarna opgestart. proces loopt wel maar geen poppetje of scherm.

pc opnieuw opstarten hielp ook niet. onder mijn account ( met admin rechten ) deed msn t wel. pap zijn account ook admin rechten geven was ook geen oplossing. op een ander ongebruikt account van me broertje ( al maanden niet opingelogd ) deed msn t ook niet meer.

system state 2 weken terug gezet.. pas nog de virusscan vervangen norton eraf en avg 7.5 erop. kon dat dus opnieuw doen. en laatst hadden we die update van msn 7.5 dus die moest ik ook opnieuw doen.

naja nieuwe msn er opnieuw op dus werkt dan wel. maar nog niet. enkel in mijn profiel maar bij pap of enig ander account op de pc werkte het nog niet. proces start wel maar geen icoontje.

nieuw profiel aan gemaakt voor pap en daar werkt msn dan wel weer. maar om voor iedere user nou een nieuw profiel te maken en al hun data en shit weer over te zetten :/

iemand enig idee waarom msn ineens in geen 1 profiel behalve t mijne meer werkt ?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb net hetzelfde probleem en kwam bij de search op dit topic terecht waar er dus geen oplossing gevonden is. Is er echt niemand die hier een oplossing voor heeft? ( ik ga echt niet formateren of windows opnieuw installeren voor msn :/ )

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-07 15:54
kuch.. pidgin .. ;)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Renegade! schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:02:
Ik heb net hetzelfde probleem en kwam bij de search op dit topic terecht waar er dus geen oplossing gevonden is. Is er echt niemand die hier een oplossing voor heeft? ( ik ga echt niet formateren of windows opnieuw installeren voor msn :/ )
Nieuw profiel aanmaken helpt.

Kijk eens in de map %appdata%/../Local\Microsoft\Messenger (Vista) , verwijder daar alles eens :)
Errrr we gaan iets slechts niet vervangen door iets slechter ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1