Ik heb een dynamisch ip die ik niet statisch kan maken, nu heb ik een tijdje geleden een url gezien waarbij je ip adres telkens doorgegeven werd aan een server en dan automatisch gekoppeld werd aan een url, b.v. micha.dynip.com Nu is b.v. http://www.dynip.com een optie maar daar moet je wel weer voor betalen, kan dat niet gratis...?
*zucht*
waarom moet alles gratis? Je vraagt toch ook bij de AlbertHeijn nie, hé, mag dat vandaag gratis?
waarom moet alles gratis? Je vraagt toch ook bij de AlbertHeijn nie, hé, mag dat vandaag gratis?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
graymossel... ik weet niet wat je van plan bent, maar als je enigszins op de hoogte bent van de algemende gedragscode op GoT, weet je dat de door jouw geplaatste link hier niet is toegestaan...
Nou ja eigenlijk is hij niet eens illegaal, want je hebt hem nog verkeerd geschreven ook
Sucker.....
Nou ja eigenlijk is hij niet eens illegaal, want je hebt hem nog verkeerd geschreven ook
Sucker.....
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Wie is er een sucker, die link is 100% juistOp zondag 11 februari 2001 18:35 schreef FoolZero het volgende:
graymossel... ik weet niet wat je van plan bent, maar als je enigszins op de hoogte bent van de algemende gedragscode op GoT, weet je dat de door jouw geplaatste link hier niet is toegestaan...
Sucker.....
http://www.dyndns.org
Heb ik jgc.homeip.net ook vandaan...
Is gratis, maar donations zijn daar altijd welkom
Heb ik jgc.homeip.net ook vandaan...
Is gratis, maar donations zijn daar altijd welkom
Das dan duidelijk, wie er de grote sucker is...Op zondag 11 februari 2001 18:39 schreef CoDeR het volgende:
[..]
Wie is er een sucker, die link is 100% juist
graymossel hierbij het verzoek die link te verwijderen. Voor meer info kun je bij deFAQ terecht.
Verder heeft _JGC_ de juiste link opgegeven voor een dynamische hostnaam. En daarmee is wat mij aangaat deze topic gesloten.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Gôh, ik wist ook niet dat cracks illegaal zijnOp zondag 11 februari 2001 19:14 schreef Xs2You het volgende:
Sinds wanneer is astalavista illegaal?
Als je linux hebt om te internetten kan je op www.justlinux.com een subdomein krijgen voor je dynamische ip op penguinpowered.com, daarvoor moet je een perl scriptje downloaden bij hun en die draaien als je verbinding maakt
\o/
Grazymossel heeft z'n eerste en laatste waarschuwing.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Pagina: 1