Hallo,
Allereerst: ik heb de search gebruikt en gegoogled, en ik hoop dat ik het juiste forum te pakken heb.
Anyways, hier mijn probleem.
Heb een prima logitech Z4 setje aangesloten op de on-board audio van mijn ASUS M2N-E SLI Mobo.
Heb echter pas geleden gemerkt dat mijn rechter speakertje nauwelijkt geluid geeft. Ik voel een lichte trilling, maar valt in het niet vergeleken met links.
Ik heb via :
-proberen van aansluiten MP3 speler
-andere kabel
-tulpstekkertjes speakers omwisselen acterop subwoofer
-het aansluiten van mijn geluid op de voorkant van mijn PC ipv achterkant
Het probleem teruggebracht tot iets softwarematigs.
Ik heb al het volume van mijn rechter speakertje omhooggeschroeft in mijn stuurprogramma, maar dit voert niets uit.
Mijn stuurprogramma is:
"C-Media 3D Audio. Versie: 5.12.08.1701(74)"
Heb deze van de site van NVidia geplukt.
OS is Vista home premium.
Heb al een aantal malen het geluidsstuurprogramma opnieuw geinstalleerd. Dit mocht niet baten (ook nieuwere versies niet)
Werd door makers van mijn MOBO naar dit stuurprogramma doorverwezen.
Hoop dta ik genoeg info heb geleverd (lijkt me wel
)
En zou het gigantisch waarderen als jullie mij kunnen helpen danwel mij doorverwijzen naar een beter stuurprogramma etc.
Alvast bedankt
Allereerst: ik heb de search gebruikt en gegoogled, en ik hoop dat ik het juiste forum te pakken heb.
Anyways, hier mijn probleem.
Heb een prima logitech Z4 setje aangesloten op de on-board audio van mijn ASUS M2N-E SLI Mobo.
Heb echter pas geleden gemerkt dat mijn rechter speakertje nauwelijkt geluid geeft. Ik voel een lichte trilling, maar valt in het niet vergeleken met links.
Ik heb via :
-proberen van aansluiten MP3 speler
-andere kabel
-tulpstekkertjes speakers omwisselen acterop subwoofer
-het aansluiten van mijn geluid op de voorkant van mijn PC ipv achterkant
Het probleem teruggebracht tot iets softwarematigs.
Ik heb al het volume van mijn rechter speakertje omhooggeschroeft in mijn stuurprogramma, maar dit voert niets uit.
Mijn stuurprogramma is:
"C-Media 3D Audio. Versie: 5.12.08.1701(74)"
Heb deze van de site van NVidia geplukt.
OS is Vista home premium.
Heb al een aantal malen het geluidsstuurprogramma opnieuw geinstalleerd. Dit mocht niet baten (ook nieuwere versies niet)
Werd door makers van mijn MOBO naar dit stuurprogramma doorverwezen.
Hoop dta ik genoeg info heb geleverd (lijkt me wel
En zou het gigantisch waarderen als jullie mij kunnen helpen danwel mij doorverwijzen naar een beter stuurprogramma etc.
Alvast bedankt