Toon posts:

MSN

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Ik gebruik altijd MSN 7.5 omdat die stabiel weinig load enz. heeft. Nu blijft dat hij sinds vandaag(14-09-07) Niet meer te werken. Je moet update naar een hogere versie. Nu doe ik dat is me cpu load 100%(system 99% doet hij normaal nooit) en geheugen gebruik met 40mb gestegen. Hoe kan ik dit oplossen. Mijn pc:
AMD Sempron 2400+
1GB werkgeheugen
320GB 16MB Sata2
120GB 8MB IDE
Windows XP SP2 Professional
B.V.D.,
A. Janssen

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-03 22:21

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Alle onnodige opties uitschakelen in de nieuwe MSN. Dus alles wat flashy en alleen voor uiterlijk iets aanpast uitzetten. Als dat niet helpt, probeer dan aan een wat oudere versie ervan te komen. Wil dat nog steeds niet lukken, dan zou je kunnen gaan kijken naar een andere client. Miranda, Pidgin, Trillian, allemaal clients die met het MSN protocol werken zonder al te veel resources te gebruiken (en zeker CPU).

Commandline FTW

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is toen een bekend probleem geweest, heb er toen ook last van gehad. Bij mij hielp het alleen maar om net zolang te deïnstalleren en te installeren tot ik geen 100% CPU load meer had. Echt bizar.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-03 22:21

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Das dus al 1 reden waarom ik geen MSN gebruik maar Trillian. Nou niet iedereen Trillian afzeiken, wat zo kunnen we wel meer dingen gaan afzeiken. Ik vind het gewoon handig met zijn plugins.

Wel een vaag punt. MS is hiermee weer niet zo super bezig. Hopelijk testen ze de volgende versie beter.

Commandline FTW

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hier is al een topic over...(mischien daar verder gaan om het centraal te houden)

Windows Live Messenger 8.1 100% CPU!

helaas nog geen oplossing..

Ik heb trouwens nergens last van...

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oplossing gevonden:D voor MSN 7.5 weer werkent te maken.
Je moet naar de map van MSN 7.5 gaan. Daar moet je rechtermuisklik op msnmsgr.exe dan druk je op Eigenschappen daarna Tabblad Compatibiliteit. Je moet daar het vakje Dit programma ..... aanvinken. Daaronder doe je keuze menu Windows 2000 kiezen. En hij moet dan werken!!! Suc6 iedereen die MSN 7.5 wil blijven gebruiken;)
M.V.G.,
A. Janssen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 20:38 ]

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:19
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:37:
Ik heb een oplossing gevonden:D voor MSN 7.5 weer werkent te maken.
Je moet naar de map van MSN 7.5 gaan. Daar moet je rechtermuisklik op msnmsgr.exe dan druk je op Eigenschappen daarna Tabblad Compatibiliteit. Je moet daar het vakje Dit programma ..... aanvinken. Daaronder doe je keuze menu Windows 2000 kiezen. En hij moet dan werken!!! Suc6 iedereen die MSN 7.5 wil blijven gebruiken;)
M.V.G.,
A. Janssen
Hey dit werkt :) super. enige minpunt is dat het logo verandert naar een brak plaatje maar lekker belangrijk. ik kan weer lekker versie 7.5 gebruiken.

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Tja, welke features zoek je in MSN ? Gebruik gewoon de "zakelijke" variant, Windows Messenger (5.1). Is gewoon MSN compatible, heeft smilies en file-transfers. Al die vage geluiden, icon-packs, winks, plugins, etc. zitten er niet in. Licht, snel, veilig en geen gezeur :)

En anders zoiets als MessTools al gecheckt ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

msxbox schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:44:
[...]

Hey dit werkt :) super. enige minpunt is dat het logo verandert naar een brak plaatje maar lekker belangrijk. ik kan weer lekker versie 7.5 gebruiken.
Mooi :)

Dan kan deze dicht.
Niet gezocht, verkeerde subforum en een slecht gekozen titel.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.