Ik heb een probleem, sinds ik een nieuwe computer heb(eind juli). Doet de microfoon raar, of liever gezegd, de geluids kaart. Ik gebruikte tot op vandaag de onboard geluidskaart voor geluiden en de microfoon. Op mijn oude moederbord(ASUS A7V8) werkte dit prima, ik had nooit problemen met het geluid. Sinds ik mijn nieuwe moeder bord heb(ASUS P5N-E SLI) heb ik er problemen mee. Zodra ik in teamspeak praat worden alle geluiden meegestuurd naar de andere aanwezige. Ik heb geen flauw idee waar dit aan ligt, ik heb al gegoogled en kon maar weinig vinden, het schijnt aan de realtek drivers te liggen, die ik zeer irritant vinden omdat hij automatisch kanalen open gooit of dempt.
Ik dacht dat het hieraan lag, dus in goede hoop een nieuwe geluidskaart wezen halen, niks bijzonders, een Creative Soundblaster Audigy SE. Prachtig geluid, alleen hetzelfde probleem blijft, ik waardeer alle hulp, want op dit gebied ben ik een complete leek en sta met mijn handen in het haar. Ik ben er van overtuigd dat de microfoon niet kapot is omdat een andere microfoon hetzelfde probleem heeft die goed werkt op een andere computer.
Ik dacht dat het hieraan lag, dus in goede hoop een nieuwe geluidskaart wezen halen, niks bijzonders, een Creative Soundblaster Audigy SE. Prachtig geluid, alleen hetzelfde probleem blijft, ik waardeer alle hulp, want op dit gebied ben ik een complete leek en sta met mijn handen in het haar. Ik ben er van overtuigd dat de microfoon niet kapot is omdat een andere microfoon hetzelfde probleem heeft die goed werkt op een andere computer.