[XP]Windows Media Player werkbalk?*

Pagina: 1
Acties:

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Hey ik had een Windows xp die minder legaal is om het zo maar te noemen:) op mijn pc staan.
Nu heb ik windows xp profesional uit het jaar 2002 SP 2 engels talig maar wel legaal krijg gewoon updates etc.

Alleen had ik op mijn oude versie van windows media player iets anders.
als ik windows media player minimaliseerde kwam hij rechts onder bij mijn taak balk.
en vandaar kon ik alsnog liedjes veranderen zonder het programa te maximaliseren.

en nu als ik hem minimaliseer word het gewoon net als alle programa's als programa op mijn taakbalk gezet.

1 hoe kan dat? en hoe kan ik er voor zorgen dat ik dat weer terug krijg. (heb de nieuwste windows media player)

ja jullie zullen wel denken wat geef jij daar nu om?
maar ik kan om die kleinen dingen me nogal druk maken sorry:.

is er iemand die me hier bij kan helpen?

alvast bedankt
groetjes joery

www.webshopmasters.nl

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Ik weet precies wat je bedoelt, maar ik weet zo niet hoe die functie heet, zoek eens rond in de opties van Windows Media Player, daar zal het vast wel bij staan.

Met rechts op die blauwe balk onderin je scherm klikken, dan "Werkbalken" en dan "Windows Media Player" aanklikken :)

[ Voor 28% gewijzigd door ThinkPad op 14-09-2007 16:33 ]

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Berktoppie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:30:
Hey ik had een Windows xp die minder legaal is om het zo maar te noemen:) op mijn pc staan.
Nu heb ik windows xp profesional uit het jaar 2002 SP 2 engels talig maar wel legaal krijg gewoon updates etc.

Alleen had ik op mijn oude versie van windows media player iets anders.
als ik windows media player minimaliseerde kwam hij rechts onder bij mijn taak balk.
en vandaar kon ik alsnog liedjes veranderen zonder het programa te maximaliseren.

en nu als ik hem minimaliseer word het gewoon net als alle programa's als programa op mijn taakbalk gezet.

1 hoe kan dat? en hoe kan ik er voor zorgen dat ik dat weer terug krijg. (heb de nieuwste windows media player)

ja jullie zullen wel denken wat geef jij daar nu om?
maar ik kan om die kleinen dingen me nogal druk maken sorry:.

is er iemand die me hier bij kan helpen?

alvast bedankt
groetjes joery
Ik heb het in vista, dat ik em juist niet meer normaal krijg.
Dit heb ik ingesteld toen WMP daar de allereerste keer om vroeg.
Ik ben helaas ook hopeloos op zoek.

Opgelost thx frankiepankie

Specs pc

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

titelfix, we gebruiken hier het OS in de titel (zie ook de Windows Clients - Policy ).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
BEdankt het is nu opgelost.
@ alt 92 sorry daarvan was ik niet op de hoogste.

www.webshopmasters.nl