Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Kijk desnoods eens in de Aanbod-afdeling van T.net voor relatieve prijzen...
[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 14-09-2007 16:27 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Daar zijn echt geen vaste prijzen voor. Gewoon een kwestie van rondkijken in bijvoorbeeld V&A, zoals hierboven al gemeldt.Als je dit tweedehands gaat kopen, hoeveel moet je hier dan voor betalen?
250 euro zou ik, afgaande van 2e hands apparatuur, echt te veel vinden. Een 939 moederbord die al end of life is, een niet echt interessante proc, 4x 512 (en dus op de meeste moederborden 2T).Dannydeman schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:33:
ik zelf dacht alles bij elkaar voor 250 euro...Lijkt mij niet echt teveel.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Waarom is het in godsnaam een collectorsitem? Is het een speciale editie oid?
misschien omdat niemand hem wilde hebben?Dannydeman schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:49:
De videokaart was bijna niet te krijgen in NL en is dat nooit geweest.
Wees niet bang, ik verkoop hem eventueel ook los
Sorry maar dat was "toen" nu is het niet meer dan een average kaartje. Ik heb zelf de 6800LE gehad die toen ook populair was door de unlocking mogelijkheden. Nu heb je veel betere kaarten voor hetzelfde geld als de 6800Le toen.Dannydeman schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:53:
Juist wel. Toen was hij op internet heel populair in ieder geval. Ik heb vreselijk veel geluk gehadHet is de beste GS ooit gemaakt, hij is gelijkwaardig aan een GT (als enige).
Wees niet bang, ik verkoop hem eventueel ook losDus als je intresse hebt...!
Anyways, de "collectors edtion" vliegt niet echt bij mij, alleen maar omdat jij vindt dat hij dat is. Beetje marketing crap, if you ask me.
Nofi trouwens hoor.
Ik denk dat je met die €150-200 tevreden moet zijn
Asus a8mvp-deluxe ( crossfire )
3800 x2
2 gig GEIL geheugen 500mhz
en een x1800xt
Te koop
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()