Toon posts:

ACE Files zomaar errors erin na branden

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vreemd probleem. Ik download warez games, pak ze uit, test ze vervolgens uit en als ze het doen dan delete ik ze van me hardeschijf en zet de ingepakte ACE files op CD. En als ik zin heb om ze te spelen haal ik ze weer van cd af en ga ze spelen.
Maar bij me laaste cd's, als ik de spellen ga uit pakken dan krijg ik CRC errors, dus ik dacht ow is een uitzondering. Maar nu heb ik het al bij 10 games gehad. Ik heb zeg maar 3 á 4 games op 1 cd staan en 2 doen het niet en de andere dan wel. Maar ik kan wel gewoon de files naar me HD kopieren. Maar ze bevatten CRC errors als ik ze uitpak. Hoe kunnen die er zomaar ingeslopen zijn.

Ik heb ooit het probleem in het verleden gehad maar dat was omdat software stoorde en toen ging ik naar veilige modus en deden ze het wel. Maar nu helpt niets meer kan iemand me helpen. Of kan het aan het type cd liggen ik gebruik sinds kort ACER cd's. Maar dat zijn top van de top CD's.

Ik heb nog een stuk of 8 cd's met warez liggen en die ga ik nu ook uittesten. Ik ben echt bang dat ik straks al die games kwijt ben vanwege die CRC errors. En ik durf nu ook niets meer op me CD's te branden.

Kan het ook aan WinAce zelf liggen. Ik heb de nieuwste versie met crack. Maar ik heb het ook onder WinRar gebrobeert krijg ik ook zelfde probleem.

Please Help me!!!!!!!!1

Verwijderd

Probeer es de versie van WinACE waar het wel goed mee ging
Suc6

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 07:56

Floor-is

5.2

Er staat al een antwoord en ik heb een hekel aan dit soort threads.

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.