Prijs blijft na 4x melden nog steeds fout?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij onderstaand product staat al een lange tijd een verkeerde prijs. Ik heb dit al zeker vier keer doorgegeven via het pricewatch meldpunt, maar hij wordt steeds niet aangepast. Zit er iemand te slapen, is er iemand koppig of gaat er ergens iets mis?

Vermelding in de pricewatch:
Regel: "3 OCZ OCZ2N9002GK 2GB 2x1GB PC2-7200 4 Beoordeling: geen € 62,- "
Item: "OCZ OCZ2N9002GK"
2GB, 2, 1GB, PC2-7200, 4
(Twee repen geheugen van 1Gb elk (2Gb totaal) op PC2-7200 snelheid CAS4)

Het gaat om de vermelding van onderstaande winkel.
Winkel: iComputers.
De prijs die zij vermelden is 62 euro. Dit is echter voor slechts één reepje!
De directe link naar de winkel geeft namelijk aan: "OCZ 1GB PC7200 DDR2 Platinum XTC" en op de foto staat ook maar één reepje afgebeeld, daarbij het partnummer: "OCZ2N9001G".

Ter volledigheid: De eerstvolgende winkel, sallandautomatisering, geeft een prijs aan van 167,80 euro. Zij geven aan dat het een kit van twee stuks betreft en geven partnummer "OCZ2N9002GK".

Het vervelende is namelijk dat deze modules altijd bovenaan staan als je in de categorie DDR2 geheugen PC6400+ zoekt met de term "2Gb" en sorteert op prijs.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De shop is hier al op aangesproken. Ik zal er een schriftelijke waarschuwing achter aan sturen.

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Aha, dus de shop moet het uiteindelijk zelf veranderen? In het meldpunt wordt gesuggereerd dat een admin dat doet. Zelf heb ik een klacht ingediend over Komplett die ook een te lage prijs vermelden, zodat ze lekker bovenaan staan. Maar ik zie ook nog geen aanpassing.

• Longbeard

Longbeard

Wanneer je om 12:29 een melding doet is het best mogelijk dat om 14:10 nog geen enkele FPA langs is gelopen. Zij hebben naast hun werkzaamheden voor T.net ook hun eigen werkzaamheden, zoals school, werk, hobbies, etc.

• torp
Nou nou, rustig maar. Die melding was van gisteren, hoor...
Tevens mijn welgemeende dank dat je net de prijs hebt aangepast van 125,01 naar 129. Als je het echt goed wilt doen, maak er dan 129,95 van. Weer een plaatsje lager, maar desondanks nog steeds het goedkoopste vanwege de verzendkosten :-)
Tevens dank voor je vlotte reactie!

• Longbeard

Longbeard

Aangepast :)

• torp
Mooi. Begrijp ik goed dat de winkel zelf een prijs invoert en dat de Pricewatch dagelijks de prijzen ververst?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Ik kan je het prima uitleggen, maar waarom als het hier ook al staat: reviews: Tweakers.net FAQ

• torp
Dank u wel.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:30

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Even hierop inhakend; heb ik afgelopen maand zeker 5x melding gemaakt van een foutieve prijs van de Sony Ericsson W850i door Typhone. De link verwijst naar de W810i. Dit was er storend omdat in V&A reacties kwamen op mijn advertentie dat ik maar net onder de nieuwprijs zou zitten.
Als bedrijven structureel (dan wel niet opzettelijk) foutieve informatie in de PW zetten, horen ze er dan wel in thuis? Sommige shops wekken de indruk liever bovenaan in de PW te staan dan dat ze juiste informatie verstrekken uit commercieel belang.

[ Voor 6% gewijzigd door SayWhatAgain! op 20-09-2007 15:24 ]

• Longbeard

Longbeard

Op honderden en bij een aantal shops duizenden prijzen is het onvermijdelijk dat er fouten in de prijslijst sluipen. Verkeerde koppelingen, fouten bij het importeren van prijzen bij zowel de shop als bij de groothandel, alsmede in de Pricewatch.

Wanneer structureel blijkt, bij meerdere producten en prijzen bij een shop gaan we maatregelen ten aanzien van de shop treffen. Echter is het meestal een enkele fout en niet een structureel probleem.

• torp
Tja, is er hier ook geen sprake van een structureel probleem(pje)? Want de hedenmiddag aangepaste prijs is nu opnieuw fout (eigenlijk zouden ze voor straf deze prijs echt moeten gaan rekenen).

[ Voor 6% gewijzigd door torp op 20-09-2007 18:16 ]

Verwijderd

De synchronisatie gebeurt meerdere malen per dag automatisch. Het kan dus prima zijn dat ze eventuele communicatie nog niet gelezen hebben, en ze de prijs nog niet hebben aangepast.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:30

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ben ik wel benieuwd hoe lang ze daar over mogen doen. Want in mijn geval is het al ruim 3 weken geleden aangegeven en nog steeds staat de foutieve prijs er. Ze verkopen de W810i en de W850 volgens mij niet eens meer los. Ik begrijp best dat men niet alles per uur bij kan houden, maar er zitten bedrijven bij in de PW die het niets kan schelen of de informatie klopt schijnbaar.
Pagina: 1