Toon posts:

Eredivisie over bestaand ADSL2+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Graag zou ik live eredivisie wedstrijden willen volgen, echter stuit ik op de volgende problemen:

- mijn huidige provider heeft dat niet (TweakDSL 10MB), heb nog een jaar contract
- digitenne is niet beschikbaar
- planet voetbal heeft minpunten (beeldkwaliteit, een keer betaald maar niets gezien, uiteindelijk niet goedkoop)
- speciaal een schotel is te duur

Het liefst zie ik een mogelijkheid om het via mijn bestaande abbo, met toch goede kwaliteit, te ontvangen. Zijn hier inmiddels al mogelijkheden voor?

Wie weet heeft een van jullie een ideetje.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Planet voetbal heeft inmiddels een verbeterd systeem dat actief is sinds het nieuwe seizoen. Je kunt nu ook een seizoenskaart kopen, daarmee kun je elke week gegarandeerd kijken, omdat er ruimte wordt vrijgehouden. Probeer het nog een keer, dat is waarschijnlijk je enige oplossing.
Of je zoekt naar een of andere ongure chinese website, dat schijnt ook te werken.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik bij de helft van alle wedstrijden zelf in het stadion aanwezig ben, het gaat me dus alleen om de uitwedstrijden. Beetje zonde van een seizoenkaart dan.

Dan zal er dus niets anders opzitten dan Planet Voetbal te nemen.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 14:00

Dreamer

Foutje

Ligt een beetje aan welke club, maar zou sport1 kunnen overwegen

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Sport1 zendt de eredivisie niet meer uit, dus dat is geen oplossing. Als je Planet Voetbal al slechte kwaliteit vindt dan is pplive enzo ook geen oplossing...Je zou kunnen overwegen aan het einde van je jaarcontract over te stappen naar Tele2 en in de tussentijd gewoon gezellig naar je buurtcafe te gaan >:)