LIDL PC: Athlon64 3500+ desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233203

Topicstarter
Hallo,
Ik ben een (arme) student, en deed het tot nu toe met een afdanker computertje, maar ben nu op zoek naar wat niews. Ik kwam deze aanbieding tegen bij de LIDL (vanaf donderdag 20-9) Maar ik heb niet zoveel verstand van computer. Maar wat wil ik ermee? Interneten, muziekdownloaden, eventueel ook films, cdtje branden, fotos bewerken, en wat simpele spelletjes spelen.Dus geen zware dingen. Maar vraag dus..is dit een goed systheem voor een leuke prijs? Ik wil er ook nog graag een nieuw plat beeldscherm bij. Of is het haniger/goedkoper/beter om zelf wat samen te stellen? ik vind dit nog een beetje moeilijk/eng omdat ik nietzo veel verstand heb van hoe en wat met computers dat ik er zelf een in elkaar kan zetten en bedenken wat ik allemaal nodig heb. Hopelijk kan iemand me helpen. THX

Athlon64 3500+ desktop
vanaf donderdag, 20-9

Algemeen
Merk: TARGA
Kleur: zwart/zilver
Behuizing: Minitower (SG400 Design: Computer grijs)
Voeding: 350 watt
CPU: AMD Athlon 64 3500+ op nieuwe AM2 socket
CPU-Cooler: actiefkoeler voor Athlon
VGA: nVIDIA videokaart nForce 6100 (128MB shared memory)
Geheugen: 1.024 MB DDRII Memory
Mainboard: ASUS mATX MB M2N-MX AM2 socket
mATX PCI/ PCI-E Board met nVIDIA CHIPSET 6100 GPU

Ingangen
1x PCIE (16x), 1x PCIE (1x), 2 x PCI, 2x SATA, 1x PATA, 1xFDD
Vrije ingangen: 1x PCIE (16x), 1x PCIE (1x), 1x PCI; 1x SATA, 0x PATA, 1xFDD
Sound: HD Audio / 6Channel Sound
DVD-RW: LG 16x8x16xDVD+RW
Achterzijde: 1x PS/2 (Keyboard,Mouse), 1x Serial, 1x Parallel, 1x VGA, 3x Audio (1xLine In /1x Line Out /1x Mic.) 6 kanaal, 4x USB2.0, 1x RJ45 LAN 10/100
Voorzijde: 6 in 1 CardReader en 1x USB

DVD+ R, 16x
DVD- R, 16x
DVD- RW, 4x
DVD+ RW, 8x
Dual layer +R, 4x
CD-R, 40x
CD- RW, 24x
DVD-ROM, 16x
CD- ROM, 40x

Harde schijf: 320GB SATA HDD 7200rpm IDE 2MB Cache
Incl. toetsenbord en muis
Internettelefonie: Software VoIP

Toebehoren
1x EasyInstall CD, 1x PC-handboek, 1x Boxtopper, 1x Targa checklist
besturingssysteem: Microsoft VISTA HOME Basic EDITION OEM (met een DVD 32 bit en 64 bit)

Software
OEM Microsoft Works
Antivirus-software: Antivirus-software (taal: Engels)

Annvullende software
NERO OEM
Cyberlink Power DVD (taal: Engels)
Carpo Internet-telefoonsoftware (taal: Engels)
OEM DivX Codec (taal: Engels)
System-Recovery: OEM HD-Tronic Recovery (taal: Engels)

Inhoud verpakking
PC in verpakking, Keyboard, Netkabel, Muis, Modemadapter, Modemkabel, PC Praktijkhandboek, HP Lightscribe Promo-Pack Primeon (P), Easy Install CD, Targa Recovery CD, Cyberlink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:31
wat is de prijs?

btw. Welkom op GOT :)

[ Voor 43% gewijzigd door aryan op 14-09-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:35
wat is de prijs ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04 11:03
Halen! Doen! Voor dat geld haal ik hem zelf ook!!!!

[ Voor 36% gewijzigd door Deef_K op 14-09-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Wat is de prijs en wat is je buget? Als je dat niet vermeld weten wij ook niet of je veel beter voor je geld kan krijgen. :P
Neefdave schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:57:
Halen! Doen! Voor dat geld haal ik hem zelf ook!!!!
:')

[ Voor 41% gewijzigd door Fox op 14-09-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
€ 399,-

Dat lijkt me een mooie prijs voor dit systeem. Er van uit gaande dat je niet zelf een systeem wilt samenstellen. En ook voldoende voor je eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04 11:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-04 17:21
€399 volgens de lidl site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Marktplaats?

Ik heb daar een dergelijk systeempje gescoord voor 200,- :D

da's niet helemaal waar trouwens ... ik las je specs en voor wat je wilt kun je ook voor een lagere prijs klaar zijn via marktplaats. Je moet alleen even weten wat je zoekt.

[ Voor 58% gewijzigd door Eusebius op 14-09-2007 14:00 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
Ik lees op de Lidl site dat de prijs 399 is. Voor de simpele taken waarvoor jij die pc wilt gebruiken is het een goede PC. Daarnaast zal de Lidl denk ik ook in de buurt zijn, dus dat is een extra gemak.

Natuurlijk kan je voor hetzelfde bedrag een betere PC in elkaar zetten, maar aangezien je daar niet in thuis bent is het kopen van een complete pc een betere oplossing. Als over het internet bestellen geen probleem is, dan zou je bijvoorbeeld hier nog kunnen kijken:
http://www.yorcom.nl/?html2/inhoud/systemen.php

Die INTEL EPARCHUS PC 7507V4 is een betere pc (en met verzendkosten is hij iets duurder dan die van de Lidl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja idd voor 399 euro's. Ik wil gewoon een goede PC die wat jaren mee vooruit kan. Heb niet echt een budget ofzo. Maar wil gewoon wel goedkoop blijven, dacht aan max 800 euro inclusief scherm. En weet niet of ik dan wel een tweedehands systheem zo veilig vind van marktplaats. Iemand trouwens ervaring met gartantie ed bij de LIDL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aryan, bedankt voor dit tip, maar begrijp ik het goed dat bij die pc je dus nog een Vista licentie moet kopen? en bij de lidl pc zit dit er toch al bij? en waarom is die pc van yorcom beter? En voor de duidelijkheid vind ik over het internet bestellen geen probleem

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 233203 op 14-09-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
Anoniem: 233203 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:08:
Aryan, bedankt voor dit tip, maar begrijp ik het goed dat bij die pc je dus nog een Vista licentie moet kopen? en bij de lidl pc zit dit er toch al bij? en waarom is die pc van yorcom beter? En voor de duidelijkheid vind ik over het internet bestellen geen probleem
de hardware is beter. Ik denk dat ik het beste dit kan laten zien aan de hand van een CPU chart:
http://www23.tomshardware...=944&model2=882&chart=419

Ik heb de core 2 duo 4400 niet kunnen vinden, dus heb ik de 4300 genomen. Je ziet de processor van die intel pc en de pc van lidl in het rood. De punten geven aan hoe krachtig je processor is, hoe meer punten hoe beter.

Verder heeft de LIDL pc een 320gb IDE hdd, terwijl een beetje nieuwe pc tegenwoordig SATA heeft wat sneller is. In principe zijn beide pc's goed voor jouw, maar als je een PC voor de toekomst kiest dan zou ik die LIDL niet halen.

en over windows: aangezien je een student bent kun je via surfspot gewoon Vista of XP aanschaffen met een studenten licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok maar windows kost me dan nog wel weer 50 euro extra toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Anoniem: 233203 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:47:
ok maar windows kost me dan nog wel weer 50 euro extra toch
Goedkoopste vista licensie is 75euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 16:12

mindcre8r

Tradepedia

als je geen gamer ben, geen video bewerking gaat doen is dit allemaal in orde echter kijk eens naar iets simpels als compuetland oid. die hebben nu een Pc incl monitor, incl vista te koop voor 499.

hoewel je voor dat geld ook de fujitsu siemens laptop bij die lui kan meenemen.

Zijn allemaal systemen voor : internet/mp3/foto/ en de basis spelletjes van internet (dus geen dikke 3d actie games)

kijk er maar eens naar

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04 12:45
Wat je zou kunnen overwegen is met een euro of 400 eens de vraag en aanbod op de site een paar dagen bekijken (tweakers.net/aanbod). Wat voor jou een uitstekende PC is, is voor een beetje fanatieke gamer alweer zwaar verouderd, dus op een forum vol PC-fanatici komt zo'n systeem regelmatig voorbij. Lees wel de reacties op de advertenties, dan heb je een aardig beeld hoe reeel de vraagprijs is. Als je niet al te veel verstand van PC's hebt, kan je marktplaats beter mijden, er is best wat leuks te halen, maar er zit erg veel kaf tussen het koren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122419

Heey Evelien,

Prima pc die van de Lidl! Je kan wel via internet bestellen enzo, maar da's veel meer gezeik en je moet ook nog eens verzendkosten betalen. K zou hem dan eerder bij de Lidl halen. De dingen die je wilt doen met je pc (internetten, muziek downloaden enzo) kunnen prima met deze pc. Je kan er niet echt zware spellen op spelen, maar je gaf al aan dat je dat niet nodig hebt. Verder heb je ook nog eens 3 jaar garantie (bijna geen één pc zaak of internetwinkel geeft dit, alleen de Aldi en Lidl) en een heel goede service! Voor jou is ie dus zeker aan te raden...

Ik kan je ook nog een lcd scherm aanraden: de Samsung SyncMaster 931BW... 19 inch scherm dus lekker groot en echt superscherp beeld! Kost zo'n 230 euro bij bijv. de Mediamarkt.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:16

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.