Toon posts:

Emule

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag voor het eerst in aanraking gekomen met Emule. Het programma werkt goed. Althans het downloaden.

Nu wil ik zelf ook bestanden gaan sharen met Emule.

Kan iemand me uitleggen hoe ik het beste met Emule mijn bestanden kan sharen?
Zijn er ook websites waar ik dan evt mijn ed2k links op kan zetten zodat meer mensen bij mijn bestanden kunnen? ( net zoals .torrent voor Bittorrent )

Bedankt voor de hulp.

Roel

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 14-09-2007 18:55 ]

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Dit is illegaal. Ik verwacht dan ook dat dit topic op slot gaat.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:00
zoek op de emule website :s

weet niet of het illegaal is; het wordt er waarschijnlijk wel voor gebruikt, maar dat kun je niet opmaken uit de TS

edit2:

idd, vergeten dat sharen illegaal is :)

[ Voor 83% gewijzigd door sjongenelen op 14-09-2007 12:41 ]

you had me at EHLO

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
leechen(downloaden) mag. Uploaden(verspreiden) niet. Je begeeft je nu in het grijze gebied. En we mogen je hier helaas niet mee helpen.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Dit is ook niet het juiste subforum hiervoor.

Maar uploaden van content is illegaal in Nederland. Dit wordt dus niet beantwoord.

[ Voor 78% gewijzigd door Damocles.NL op 14-09-2007 12:40 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-12 14:28

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kijk maar eens bij options, daar kan je de map kiezen.

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Het hangt ervanaf wat hij gaat delen voordat het illegaal is..

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:20
Opteronx4 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:43:
Het hangt ervanaf wat hij gaat delen voordat het illegaal is..
ja precies als hij Ubuntu ofzo wil sharen is het geen probleem. Is het Harry Potter 5 in divx formaat, dan kunnen we hem niet verder helpen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:51
En dit bewijst maar weer dat we hier er automagisch vanuit gaan dat iemand iets ilegaals wil doen op het moment dat er Bittorrent of Emule oid genoemd wordt.

Mijn eerste vraag was eigenlijk naar aanleiding van de TS: "Wat wil hij verzenden via Emule".

Dus, wat is het dat je wilt uploaden via Emule?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het lijkt me dat je eMule niet "zomaar" ff download en installeert zonder te weten wat er allemaal mee kan en of er een community voor beschikbaar is.

Hoogstwaarschijnlijk kan je het beste kijken in de Help-file en Google om verder te komen; er zijn voldoende sites met ed2k-links uit de lucht gehaald.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Content wat gedeeld wordt met applicaties als Emule of Bittorrent is zeker niet per definitie illegaal natuurlijk. Er zijn heel veel goede toepassingen van Bittorrent bijvoorbeeld waarbij gebruik wordt gemaakt van een groep om nieuwe versies van Ubuntu of andere dingen te sharen. Zo gebuikt bijvoorbeeld hardware.info het ook om hun uitzendingen mee aan te bieden.

Zolang het gaat over de applicatie zelf, de instellingen qua PC, firewall, router cq netwerk is het geen probleem.

Modbreak:Plaats geen links, bespreek geen content met copyrights en help al helemaal niet zoeken naar content of verwijzingen er naar.

Verder komt het topic wel ernstig tekort aan:
  1. Duidelijke titel.
  2. Redelijk basic vraag waar je zelf wel wat meer onderzoek voor kan doen in plaats het zo open vragen.
  3. De openings post stond in een 'email stijl' in plaats van een forum bericht. Plaats niets met aanhef en groetjes, het is geen brief dat je schrijft. Zie daarvoor ook: Het algemeen beleid #openingspost

[ Voor 38% gewijzigd door bjck op 14-09-2007 18:54 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.