[dell]radeon xpress 1270

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:47
Ik heb een dell latitude d531 met een onboard radeon xpress 1270. Volgens ATI Catalyst is dit gewoon een gerelabelde radeon xpress 1200. Ati heeft weer nieuwe drivers uitgebracht, maar dell gebruikt nog steeds drivers uit mei 2007.

Hoe kan ik nu toch de nieuwste drivers gebruiken? Ze worden door Catalyst installation manager nl. niet gedetecteerd.

Verwijderd

Tja jij heb er een
Ben zelf ook aan het rond kijken voor een laptop.
Daar zit de 1200model in (lager klok)
Kan je daar nog wel een game mee spelen ?
Ik speel rpg games
Modbreak:Gelieve niet te topickapen - jouw vraag heeft niets met de topicstarter's vraag te maken. Verder mag je zelf ook een stuk meer eigen inzet doen. Er is zat te vinden op internet over performance van chips en van hele laptops. Tenslotte is je post waardeloos slecht verzorgd. Als je post, post is fatsoenlijk Nederlands.

[ Voor 49% gewijzigd door dion_b op 14-09-2007 16:20 ]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 20:46

Mojo

The Power Within

Je zou eens de Omegadrivers kunnen pakken. Die werken ook op laptops (worden niet herkend door de manager). Maar waarom wil je per cé updaten? Zolang het werkt is er niks aan de hand. En voor een x1200 worden nou ook niet echt cruciale updates uitgebracht.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:03

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica