Na het zien van het .NET framework moet ik als PHP-programmeur toegeven dat het er goed gestructureerd uit ziet...Iets wat ik van PHP niet altijd kan zeggen. Daarom zou ik best een overstap willen maken en .NET programmeur worden om PHP achterwege laten. Heeft hier toevallig iemand ervaring met deze overstap?
Ik lees hier en daar iets over omscholing met baangarantie (EduVision/MyStudy). Verder kom ik wat tegen over een 'gratis' .NET opleiding in India. Is zoiets aan te raden? Of kun je gewoon beter een bedrijf aanschrijven waar men programmeurs zoekt, om met hun hier afspraken over te maken(cursus oid.)
About me:
- 22 Jaar
- 3 Jaar ervaring met PHP,(XHTML/JS/CSS)
- Basis(school)kennis van Java, OO is niet geheel onbekend dus
- 4 dagen werken/1 dag leren (Deeltijd HBO informatica,3e jaars)
Ik hoor graag jullie meningen, of mensen die ervaring hebben met deze overstap...
Ik lees hier en daar iets over omscholing met baangarantie (EduVision/MyStudy). Verder kom ik wat tegen over een 'gratis' .NET opleiding in India. Is zoiets aan te raden? Of kun je gewoon beter een bedrijf aanschrijven waar men programmeurs zoekt, om met hun hier afspraken over te maken(cursus oid.)
About me:
- 22 Jaar
- 3 Jaar ervaring met PHP,(XHTML/JS/CSS)
- Basis(school)kennis van Java, OO is niet geheel onbekend dus
- 4 dagen werken/1 dag leren (Deeltijd HBO informatica,3e jaars)
Ik hoor graag jullie meningen, of mensen die ervaring hebben met deze overstap...