Toon posts:

[W2K3] WSUS "You are not authorized to view this page"*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ben bezig met de installatie van WSUS 3.0. Ik loop echter tegen het volgende probleem aan. Als ik WSUS website wil benaderen via IE krijg ik een melding, "You are not authorized to view this page".

Ik heb het wachtwoord van het internet guest account gereset en de credentials daarop aangepast in IIS. Dit heeft echter niet geholpen. Ook heb ik op de shares alle rechten aangepast voor Network service en het internet guest account. Ik heb WSUS nu 6x opnieuw geinstalleerd en ik krijg altijd hetzelfde. Het WSUS administrator management console functioneerd en kan verbinding maken met de WSUS. Alleen de website wil dus niet draaien omdate ik een: You are not authorized to view this page melding krijg.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen ?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Titel even uitgebreid, let daar zelf voortaan even op.
Verder: heb je het account ook aangepast voor de applicatiepools?
Krijg je errors in de eventlogs?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

probeer het eens via mmc te starten....volgens mij is er geen webpage meer dacht ik
dus start=>run=>mmc=>add/remove=>wsus toevoegen

[ Voor 22% gewijzigd door mrsar op 14-09-2007 11:36 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:50:
Hoi,

Ben bezig met de installatie van WSUS 3.0. Ik loop echter tegen het volgende probleem aan. Als ik WSUS website wil benaderen via IE krijg ik een melding, "You are not authorized to view this page".
WSUS3 heeft geen webinterface meer maar een MMC snapin (die je ook op een management workstation kan installeren).
Logisch dus, en dat staat ook in de documentatie beschreven :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device