Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ben kom nu echt niet meer uit. Ik heb een volledig nieuw systeem in elkaar gezet. Werkt prima, lekker koel enzo, maar hij vertikt het om helemaal af te sluiten als ik WinXP afsluit. Er blijft nog stroom op het hele systeem staan.
Ik hoor de fans nog draaien en ik krijg ook het DVD-laadje nog open. De koeler van de processor stopt er wel mee en de harde schijven worden volgens mij ook uitgeschakeld. Zo klinkt het tenminste.
Wat ik al geprobeerd heb:
stekkertje van de power sw omgedraait (moet niets uitmaken en deed dat ook niet
)
in de bios gekeken naar wake on .. zaken en deze allemaal gedisabled.
in de bios ACPI van S1 naar S3 gezet.
in de bios ACPI uitgeschakeld, maar dan start WinXP niet meer op (vreemd eigenlijk)
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken, anders dan dat er iets stuk zou kunnen zijn.
Het gaat hier om een Arctic Cooling T5 Pro kast met MSI P35 platinum MoBo.
Ik hoor de fans nog draaien en ik krijg ook het DVD-laadje nog open. De koeler van de processor stopt er wel mee en de harde schijven worden volgens mij ook uitgeschakeld. Zo klinkt het tenminste.
Wat ik al geprobeerd heb:
stekkertje van de power sw omgedraait (moet niets uitmaken en deed dat ook niet
in de bios gekeken naar wake on .. zaken en deze allemaal gedisabled.
in de bios ACPI van S1 naar S3 gezet.
in de bios ACPI uitgeschakeld, maar dan start WinXP niet meer op (vreemd eigenlijk)
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken, anders dan dat er iets stuk zou kunnen zijn.
Het gaat hier om een Arctic Cooling T5 Pro kast met MSI P35 platinum MoBo.