Luuk1983 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:23:
[...]
Exactly my point, als ik moet gaan wachten totdat exact gevonden is wat ik zoek, dan is het voor mij dus GEEN uitvoeren veld. Als ik f:\ intyp moet ie gewoon naar de f schijf gaan, daar is geen onduidelijkheid over.
Maar ach, je moet natuurlijk gewoon doen wat je fijn vind. Het werkt vaker wel dan niet, dat zoekveld, dat is waar.
Daarom hebben ze de optie erbij gemaakt om er een uitvoerveld bij te krijgen.
Je kunt ook ervoor zorgen dat ie bij bepaalde commando's wel het juiste opent (dus als je wil kan je het instellen om bij f wel de f:\ te openen. Zo heb ik mijn netwerkschijf Z: en als ik z [enter] ingeef dan opent ie keurig de Z:\)
Overigens: Wachten? Krijg je ervan als je de index service uitzet ipv em even een nachtje laat indexeren zodat ie geen resources meer gebruikt. Als je de indexer aan hebt staan hoef je als het goed is niet te wachten, anders heb je wel een trage PC en kan je beter geen Vista gebruiken.
Ohw ok, jij hebt het nooit meegemaakt, dan is het inderdaad onmogelijk
Ga er maar vanuit dat een virus een backdoor achterlaat, het is anders wel een heel mietig virus. Daarnaast wil je dat risico gewoon niet nemen, herinstall is ook weer niet zoveel werk. (En eigen schuld dikke bult)
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 14-09-2007 17:45
]