Windows Live Messenger 8.1 100% CPU!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148688

Topicstarter
Met messenger 7.5 had ik nooit probleme...en nu moest ik noodgedwongen dus updaten naar de Live versie 8.1. Heb ook al 8.2 beta geprobeerd en meerdere keren geinstalleerd.

Nu met deze versie vreet Lsass.exe 100 procent CPU snelheid als ik wil inloggen en als ik ingelogt ben. Als ik hem open zonder in te loggen (dus logo gewoon onderin me scherm vreet hij nix) en als ik msn afsluit tijdens het inloggen gewoon weer 0 procent. Het heeft dus puur met msn te maken en niet met andere processen.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn cpu gebruik normaal blijft bij deze versie? Dit is namelijk onwerkbaar zo, alles zeer traag.

Had alle mappen en registersleutels al zitten verwijderen die msn of live messenger gebruikte alles dus eraf gehaald en nog steeds het probleem.Mijn windows is up-to-date en bevat alle updates via windows update. Kon 7.5 nog maar gewoon :)

Heb overigens geen virussen, adware oid. Puur bug in MSN dus blijkbaar?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 148688 op 14-09-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:59
Ik heb sinds gisteravond ook noodgedwongen mijn MSN 7.5 overschreven-moeten-zien-worden.

Tijdens het aanmelden komt lsass.exe bij mij niet boven de 10% uit
en tijdens het typen van dit bericht schiet hij elke 5/10 seconden een keer naar 2%
Niet iets ongewoons volgens mij.

Probeer msn anders is opnieuw te installeren?
Misschien helpt het :D

succes iig! :)

edit:
Mijn msn versie is nu: 8.1.0178.00

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 14-09-2007 09:22 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148688

Topicstarter
Heb de post aangepast, ik heb dezelfde 8.1 versie als jou.
Heb puur dit probleem met windows Live. Heb meerdere keren geinstalleerd maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:01
dat probleem heb ik ook. ik gebruikte dan altijd msn 8.0.0812.00 en ik moest zelf ook noodgedwongen upgraden sinds gister ochtend. ik heb het idee dat mijn pc af en toe freezed als ik die msn gebruik

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin85
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-05 10:06
Dit probleem heb ik al een aantal maanden, daarom ben ik overgestapt naar 7.5 ipv 8.1..
Alleen nu word ik dus gedwongen om 8.1 te gaan gebruiken heel fijn.
Rare is dat het ook nog eens op allebei mijn pc's zo is. Terwijl ze niet aan elkaar aangesloten zijn.

Iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:11

FeaR

In GoT we trust

Rare is dat het ook nog eens op allebei mijn pc's zo is
Gekke hier is dat ik op mijn pc wel moet updaten naar Windows Live Messenger en op mijn laptop draai ik nog vrolijk 7.5 en zonder melding van dat ik up moet daten...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233250

Ik heb een oplossing gevonden:D voor MSN 7.5 weer werkent te maken.
Je moet naar de map van MSN 7.5 gaan. Daar moet je rechtermuisklik op msnmsgr.exe dan druk je op Eigenschappen daarna Tabblad Compatibiliteit. Je moet daar het vakje Dit programma ..... aanvinken. Daaronder doe je keuze menu Windows 2000 kiezen. En hij moet dan werken!!! Suc6 iedereen die MSN 7.5 wil blijven gebruiken;)
M.V.G.,
A. Janssen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Ik heb dat geneuzel met lsass.exe ook een tijd gehad, en na wat zoekwerk ben ik op een post gekomen die mij het lokaal opslaan van het adresboek heeft laten uitschakelen.

Uitvinken:
Menu Extra > Opties > Beveiliging > Mijn adresboek [,,,] openbare computer

[ Voor 4% gewijzigd door tERRiON op 25-11-2007 14:59 ]

blah

Pagina: 1