Een kennis van mij wil graag van Vista af en XP op haar notebook hebben,
Het betreft een Acer asspire 7720g
Nu krijg ik met geen mogelijkheid Xp erop geinstalleerd en natuurlijk biedt acer hier geen ondersteuning voor.
Tijdens de installatie druk ik op f6 voor de stuurprogramma's van de sata disks
(usb stick geconfigureerd naar 1,44 mb flop met juiste drivers)
Windows installeert dan, maar wanneer er gereboot moet worden, krijg ik een blijf scherm en reboot dan direkt.
(op t BSOD staat dan heel kort er word geschreven naar een station dat wordt afgesloten OF onvoldoende virtueel geheugen voor........)
het staat er heel kort dus de txt is niet goed leesbaar
Ik heb ook al een slipstream xp installatie cd gemaakt met de juiste drivers geinstalleerd en gaat dan ook gewoon door met install. maar reset dan ook weer direkt.
Al geprobeerd om er 1 geheugen module uit te halen en dan met 1gb te installeren,probleem blijft
Al geprobeerd om met 1 harddisk te installeren ipv met 2 (deze laptop heeft namelijk 2x 120 gb harddisks.
als ik een harddisk in een andere laptop stop gaat het wel goed........
chipset is volgens mij een pm965 van intel en voor deze heb ik ook een slipstream gemaakt.....
Iemand nog tips en og suggesties?
Vista draait op zich wel lekker, maar ze gebruikt hem voor school en diverse software die ze nodig heeft willen gewoon niet.
alle software is origineel en met de juiste serienummers
Iemand nog tips en of suggesties?
Het betreft een Acer asspire 7720g
Nu krijg ik met geen mogelijkheid Xp erop geinstalleerd en natuurlijk biedt acer hier geen ondersteuning voor.
Tijdens de installatie druk ik op f6 voor de stuurprogramma's van de sata disks
(usb stick geconfigureerd naar 1,44 mb flop met juiste drivers)
Windows installeert dan, maar wanneer er gereboot moet worden, krijg ik een blijf scherm en reboot dan direkt.
(op t BSOD staat dan heel kort er word geschreven naar een station dat wordt afgesloten OF onvoldoende virtueel geheugen voor........)
het staat er heel kort dus de txt is niet goed leesbaar
Ik heb ook al een slipstream xp installatie cd gemaakt met de juiste drivers geinstalleerd en gaat dan ook gewoon door met install. maar reset dan ook weer direkt.
Al geprobeerd om er 1 geheugen module uit te halen en dan met 1gb te installeren,probleem blijft
Al geprobeerd om met 1 harddisk te installeren ipv met 2 (deze laptop heeft namelijk 2x 120 gb harddisks.
als ik een harddisk in een andere laptop stop gaat het wel goed........
chipset is volgens mij een pm965 van intel en voor deze heb ik ook een slipstream gemaakt.....
Iemand nog tips en og suggesties?
Vista draait op zich wel lekker, maar ze gebruikt hem voor school en diverse software die ze nodig heeft willen gewoon niet.
alle software is origineel en met de juiste serienummers
Iemand nog tips en of suggesties?