Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile prepaid web'n'walk duurder dan €2.50 per dag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is mij opgevallen dat ik de laatste paar dagen meer moet betalen. Gisteren nog €10 beltegoed gehaald, ik heb niet gebeld, danwel sms gestuurd maar ik heb nu nog maar 2 euro over :X :( Dat moet minstens 5 zijn :/

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De kosten van PrePaid web'n'walk zijn heel overzichtelijk en worden direct van je beltegoed afgetrokken. Je betaalt € 0,50 voor 200 KB (circa 10 webpagina's). Ben je lang online? Geen probleem, je bent in Nederland nooit meer dan € 2,50 per dag kwijt. Je weet dus altijd waar je aan toe bent, zonder onverwachte extra kosten
Maar let op:
Let op: het maximum van €2.50 per dag voor Prepaid web'n'walk geldt niet als de verbinding via WAP wordt opgesteld. Als in het menu van je toestel geen web’n’walk logo staat (maar bijvoorbeeld het t-zones logo), controleer dan of je de juiste instellingen hebt. Klik hier voor de internet instellingen.
Mocht dit laatste niet op jou van toepassing zijn dan zou ik even contact met de klantenservice opnemen, die kunnen je ongetwijfeld meer vertellen want dan klopt er iets niet, ze geven zelf duidelijk aan dat het max. € 2,50 per dag kan kosten.

[ Voor 5% gewijzigd door Dick op 14-09-2007 00:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het was goed tot een kleine week geleden. Hopelijk kunnen ze er iets mee, ik ben niet van plan om meer te betalen dan ze mee adverteren. Tis al duur genoeg immers. Overigens nog nooit van t-zones gebruik gemaakt of web..

Verwijderd

Topicstarter
Tegoed inmiddelds gedaalt naar €1.51, ik ga naar de T-Mobile winkel morgen vandaag en ik laat het hier weten. En ja ik wil een abo, maar dat gaat pas misschien volgende week gebeuren. Totdan moet ik mij zien te redden Met prepay maar dan moeten ze ook geven wat ze aanbieden.