[VISTA][LOGBOEK] fouten windows gaat uit!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

Ross

Live Life

Topicstarter
Weet iemand wat voor fout dit zijn: Deze komen uit de logboek. van mijn hp Met vista 6201EU.
De start ook uit zichzelf steeds op willekeurige tijden op.(uit stand by)

IRQARB: ACPI BIOS bevat geen IRQ voor het apparaat in PCI slot 3, functie 0. Neem contact op met uw computerleverancier voor technische ondersteuning. (de ene keer is het weer slot 2)???

Kan pakket KB905866 (Update) niet op status Tijdelijk opslaan(Staging) instellen

Kan pakket KB933360_21 (Update) niet op status Tijdelijk opslaan(Staging) instellen

Kan pakket KB933360 (Update) niet op status Tijdelijk opslaan(Staging) instellen
Kan pakket KB935807_2 (Security Update) niet op status Tijdelijk opslaan(Staging) instellen

en zo nog een hele waslijst van deze

Kan update 905866-1_RTM_neutral_GDR van pakket KB905866(Update) niet op status Tijdelijk opslaan(Staging) instellen
Kan update 938194-11_RTM_neutral_GDR van pakket KB938194_2(Update) niet op status Tijdelijk opslaan(Staging) instellen
617 keer wat hier op lijkt in afgelopen maanden.

Komt iemand iets bekend voor?

ola

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het enig wat ik tot nu toe zie is een wat onsamenhangend verhaal waar een belangrijk aspect aan ontbreekt: namelijk wat je zelf tot nu toe hebt uitgezocht :)
Je meldt in je titel dat je Vista PC uit gaat, maar even later heb je het over 'spontaan' uit standby wakker worden.

Ik denk dat je toch even wat meer effort moet steken in je vraag, met name het stukje eigen onderzoek id nogal essentieel.
Als je gaat [search=vista updates installeren niet] of [search=vista uit standby wakker] bijvoorbeeld?

Omdat je topic dan ook niet voldoet aan de Windows Clients - Policy ga ik 'm sluiten, volg de aanwijzingen op de verpakking dus op ;)

[edit]
Bovendien heb je dezelfde vraag al een keer eerder gepost, en ook toen heb je al je antwoord gekregen :o

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 14-09-2007 00:32 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.