Wederom een vraag van mijn buurman die ik even voor hem moet posten. Het volgende is aan de hand. Deze man heeft geen geluidspictogram in de taakbalk ( het boxje) terwijl dit wel aangefinkt staat in de instellingen onder configuratiescherm - geluid. Wat is hier het probleem en hoe kan ik dit verhelpen.
Verwijderd
Bij de instellingen voor de taakbalk kun je aangeven welke icoontjes hij altijd moet verbergen. Heb je hier al eens tussen gekeken ?
Taskbar and Start Menu Properties -> (tab) Notification Area -> Icons -> Customize
Taskbar and Start Menu Properties -> (tab) Notification Area -> Icons -> Customize
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 22:34 ]
Neem dan in ieder geval de moeite om je topicstart aan de Windows Clients - Policy te laten voldoen, als je via-via vragen moet gaan beantwoordenVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:31:
Wederom een vraag van mijn buurman die ik even voor hem moet posten.
Je vermeldt niks over de Windows versie, en de optie die Blackspot aangeeft had je zelf al kunnen vragen.
Ik snap best dat je je buurman graag wil helpen, maar Helpdesken-by-proxy is nou niet echt de bedoeling op dit Forum
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device