Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Gij zoekt dit:
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Wat je kunt doen is gewoon een scart verloop blokje kopen van 3x cinch naar scart. Als je niet weet wat voor blokje ik bedoel, vraag dan de verkoper naar een verloop stukje dat van composiet naar scart gaat.
zoeentje:
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
maar ik krijg gewoon PS2 beeld, alleen word het verpest door het setup beeld van de dvd speler..
ik kan me dus moelijk voorstellen dat ik het in het verkeerde gat hebt gestoken want het lijkt gewoon te werken.. ?!
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Kicken binnen 24 uur is niet bepaald netjes
[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 15-09-2007 09:10 ]
koppel de DVD speler helemaal los van je TV. Je hebt het niet meer nodig aangezien de ps2 ook DVD's afspeeltNaatan schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:13:
ja ik wist idd dat je zoiets hebt..
maar ik krijg gewoon PS2 beeld, alleen word het verpest door het setup beeld van de dvd speler..
ik kan me dus moelijk voorstellen dat ik het in het verkeerde gat hebt gestoken want het lijkt gewoon te werken.. ?!
[ Voor 14% gewijzigd door aryan op 14-09-2007 15:56 ]
Naatan schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:02:
Hoi,
Ik heb pas een PS2 overgekocht (2de hands) en probeer deze zonet aan te sluiten, echter mijn tv heeft enkel SCART (vrij oude tv).. ik weet niet hoe je het noemt maar de PS2 heeft 3 draden met een rode, gele en witte stekker, deze kan ik dan weer wel aan mijn dvd speler verbinden, welke dan weer via SCART met mijn TV verbonden is.
Nu krijg ik echter een combinatie van PS2 plus dvd speler, ik zie dus het PS2 venster en de dvd setup door elkaar heen en het flikkert ontzettend, ik ben alle zenders al na gegaan en geen enkele doet het.
Wanneer ik de DVD speler uitzet doet de PS2 het heel even, totdat de DVD helemaal uitstaat,,,
Iemand enig idee wat ik kan doen?

Z'n ding kopen?
Beter bekent als een SCART switch.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Dat betekent nog niet dat je zomaar een topic mag openen in een subforum waarin het niet hoort.Naatan schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:11:
Je merkt wel dat zo'n thread verhuist word zeg, komt geen ene kip in dit forum, lekker nuttig
Wat je dus nodig hebt is zo'n stekker zoals hierboven al 2x is aangegeven. Je hebt nu je PS2 duidelijk verkeerd aangesloten. Wat moet een DVD-speler met een video ingang?
Heeft je TV geen tulpingang? Soms zit dit verscholen achter een klepje aan de voorkant.
Overigens wordt je topic binnen 24u kicken niet echt op prijs gesteld.