Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Case voor de voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• d5stick
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Hey hey,
Sorry,.
Kan ik een 92cm Fan op mijn voeding zelf aansluiten of moet die via een IDe kabel bijv.?

Omdat ik er deze case op wil zetten
http://www.sallandautomatisering.nl/content/productinfo.php?pid=18813

[ Voor 63% gewijzigd door d5stick op 13-09-2007 22:06 ]

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:12

Cheezus

Luiaard

Wat is nou precies je vraag?

Bij dat linkje naar salland staat dat er een gat voor een 92mm fan is..

• d5stick
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
-Edit-

[ Voor 99% gewijzigd door d5stick op 13-09-2007 22:06 ]

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

De ventilator in een voeding heeft dezelfde aansluiting als een processorkoeler, en deze aansluiting bevindt zich in de voeding zelf. Het setje wat je wilt gebruiken lijkt me een vervanging van het kapje wat je over de voeding zet, niet de plaat waar de voeding op vastgemaakt wordt. Maar ik kan me vergissen, ik ken het product zelf niet.

Hier kon uw advertentie staan

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
wat ik er zo snel even aan kan zien is dat er een gat aan de onderkant vd voeding zit voor het geval dat je 2 fans in je psu hebt zitten dus :P je moet zelf daar maar even goed naar kijken, hoeveel fans heeft je voeding?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Het lijkt me best dat je eens de FAQ's gaat doorlezen, en even de handleiding van wat je wil kopen eens goed bekijkt. Hopelijk zal je dan duidelijk worden wat je vraag is, en kan je, als je het écht zelf niet kan vinden, een topic openen waarin het mogelijk wordt voor ons om je vraag te snappen (dan pas kunnen we ze proberen te beantwoorden).

Ik kan met de beste wil van de wereld geen zinnige topicwaardige vraag ontdekken, slotje dus.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.