Toon posts:

Multiburst foto opsplitsen in losse foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

tijdens de vakantie zijn er foto's gemaakt. Meestal bij een leuke vakantie. Nu is op een of andere manier het toestel, een sony, DSC-S600, omgesprongen of omgezet naar Multi Burst. Dit is dus een functie op het toestel om snel foto's te maken. Namelijk 16. Handig bij het fotograferen van een grote berg of wat dan ook. Het nadeel is dat als je de foto's op de pc bekijkt, je alle 16 afbeelding ziet. In een afbeelding.

Weet iemand hoe van deze 16 kleine foto's weer gewoon een normale gemaakt kan worden? Ik heb al gezocht, maar weet niet meer waar ik moet zoeken.

Bijvoorbaat dank.

Marc

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16
Ik vrees dat daar geen normale afbeeldingen meer uit gehaald kunnen worden.
Ik hoop voor jou dat ik ongelijk heb, maar vrees het ergste dat je vakantie foto's mislukt zijn.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mja, er zijn genoeg tools te vinden die afbeeldingen (volgens een vast patroon) aan stukken kunnen snijden. Ook als onderdeel van bijvoorbeeld photoshop en paintshop pro.

Zoek eens op image slicer of iets dergelijks?

[ Voor 19% gewijzigd door Orion84 op 13-09-2007 22:00 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt de fotos natuurlijk uitknippen (en misschien ook nog wel allemaal automatisch als je er een adobescriptje voor schrijft voor fotoshop) maar je fotos zullen wel een stuk kleiner zijn, verwacht dus geen grote platen, maar iets dat 1/16e van de resolutie is.

edit
wat ^^ hij dus zegt :P

[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 13-09-2007 21:48 ]