Toon posts:

ADSL + netwerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg donderdag ADSL en nu wil ik eens weten of het wel mag, zo'n netwerk en adsl
en als het niet mag, waarom niet en hoe kan ik omzeilen dat ze er achter komen dat er nog een netwerkje aan mijn pc hangt??

Verwijderd

Ze kunnen er niet achter komen of je een netwerkje draait >:) , gewoon doen dus ;)

Verwijderd

het antwoord is heel simpel.

JA DAT MAG!!

in tegenstelling tot kabel is het bij adsl wel toegestaan:)

Verwijderd

Afhankelijk van uw abonnement kunt u tot maximaal 4 randapparaten aansluiten (ook een server!).
Een proxy-server is ook een server, dus dat mag :)

Welk abo heb je trouwens?
Wel lekker goedkoop in Belgie :P
(499 BEF (12,36 EUR) per maand, voor een 750Kbps verbinding)

Verwijderd

Waarom zou dat niet mogen bij een kabelabonnement? Je kan toch niet meer dan het maximale door je kabel krijgen.
Ik dacht dat bij ASDL met de 1024 bitjes per seconden het aantal van 4 compu's opgenomen stond. De standaard 512 heeft dacht ik nog wel één IP adres.

Hoe staat het eigenlijk met het NAT en het 10.x.x.x IP-nummer ipv een normaal direct Internet Adres?

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 19:56 schreef vincento het volgende:
Waarom zou dat niet mogen bij een kabelabonnement? Je kan toch niet meer dan het maximale door je kabel krijgen.
Ik dacht dat bij ASDL met de 1024 bitjes per seconden het aantal van 4 compu's opgenomen stond. De standaard 512 heeft dacht ik nog wel één IP adres.

Hoe staat het eigenlijk met het NAT en het 10.x.x.x IP-nummer ipv een normaal direct Internet Adres?
in de policy van kabelmaatschappijen staat vaak dat je niet meer dan 1 pc aan mag sluiten....

Verwijderd

trouwens alleen genereer je toch veel minder dataverkeer dan met een heel studentenhuis >:)

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 17:30 schreef ddkiller het volgende:
Ik krijg donderdag ADSL en nu wil ik eens weten of het wel mag, zo'n netwerk en adsl
en als het niet mag, waarom niet en hoe kan ik omzeilen dat ze er achter komen dat er nog een netwerkje aan mijn pc hangt??
Dat mag gewoon. Met basic ADSL kan je gewoon gebruik maken van NAT in de 192.168.x.x range. Bij fast ADSL krijg je 4 "echte" IPnummers en dan kan je meerdere pc's aan je modem hangen zonder noodzakelijkerwijs een intern netwerk te moeten hebben.

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 19:56 schreef vincento het volgende:
Volgens mij gaat begin april die extra login er uit en dan zou het zooitje een stuk transparanter moeten werken.
Pagina: 1